Annons:
Etikettövrigt
Läst 751 ggr
J.L
9/3/19, 7:46 AM

Blockerad?

Hej! Jag kommer inte åt ett forum här på sajten, som jag annars kunnat komma åt och skriva i. Är något fel eller har jag blivit blockerad?

Annons:
Fridaaaa
9/3/19, 8:03 AM
#1

Ja det betyder att du blivit blockad

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

J.L
9/3/19, 8:20 AM
#2

Får dom blocka en medlem hur som helst? Jag har inte brutit emot deras regler. Fick heller inget meddelande om att jag blivit blockad och varför

Fridaaaa
9/3/19, 8:22 AM
#3

#2 Ja varje admin blockar de som de anser.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
9/3/19, 8:23 AM
#4

#2 Det är andra gången du blir blockerad vad jag förstått och jag gissar att det handlar om allmän katthållning.

Du vet med all säkerhet vad grunden till det hela beror på.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
9/3/19, 8:24 AM
#5

#4 Gissar med att personen vet varför egentligne eller inte har självinsikten

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

J.L
9/3/19, 8:26 AM
#6

Jag har ingen aning! Jag har inte gjort något fel, jag vad bara om råd. Tycker det är fel att blockera någon utan att meddela varför, vad för fel man gjort så man isåfall kan ändra sig.

Annons:
J.L
9/3/19, 8:27 AM
#7

Isåfall ska de även ta bort mitt inlägg, för det skrivs fortfarande där och jag kan inte se det.

Fridaaaa
9/3/19, 8:27 AM
#8

Läst inlägg och kommentarer - och förstår dem helt varför du blivit blockad. Hade gjort samma om jag vore admin

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Fridaaaa
9/3/19, 8:28 AM
#9

#7 De är stängda

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

J.L
9/3/19, 8:34 AM
#10

Ok, kan du då förklara varför jag blivit blockad, för jag förstår inte. Och tro inte att jag inte har nån självinsikt, jag har bara svårt att förstå.

wildfire
9/3/19, 8:37 AM
#11

#0 Jag har nu läst dina övriga trådar så jag förstår nu varför det hettade till i en tråd och att du blivit blockerad med båda dina nick och trådar är låst så det skrivs inget mer i dom.

#2  Admin får blocka vem och när dom vill,som Sajtvärd och ägare till forumet har vi den rätten och värden där inne var tydlig med varför så visst vet du orsaken 😉

Maria
9/3/19, 8:37 AM
#12

#10 Du får fråga administrationen på sidan. Skicka ett privat meddelande i fall du inte förstår.

Du kommer inte få några andra svar här på support.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
9/3/19, 8:37 AM
#13

#10 Om man inte ens tar sin katt till veterinären för vård, och sedan skaffar ny katt är det fullt förståeligt

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
J.L
9/3/19, 8:39 AM
#14

Jag tog henne till veterinären, men sjukdomen hade gått för långt.

wildfire
9/3/19, 8:45 AM
#15

#14 Hmmm så trodde jag också när jag svarade i din tråd men förstod bättre sen när jag läst övrig tråd för det där kan omöjligt ha gått rätt till  😕

J.L
9/3/19, 8:47 AM
#16

#15 hur menar du?

wildfire
9/3/19, 8:50 AM
#17

#16 Jag för inte diskussionen vidare på support för det är inte sajtens syfte.

J.L
9/3/19, 8:54 AM
#18

#17 skickat pm till dig

wildfire
9/3/19, 8:59 AM
#19

#18 pm = blockerad med båda dina nick , som sagt jag tar inte diskussionen med dig varken här eller i pm.

J.L
9/3/19, 9:02 AM
#20

Vill inte ha en diskussion, är bara intresserad av att veta vad du menar

Annons:
Honestyisdead
9/3/19, 10:32 AM
#21

Admin får blockera vem dom vill. Att du blev blockerad igen beror på att har du blivit blockerad är det inte ok att skapa ett nytt nick och skriva på samma sajt.

På supporten diskuteras inte enskilda sajter, således kommer din bild tas bort. Frågor kring din blockering får du ta med admin på den aktuella sajten. Dessa hittar du under "om sajten" .

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: