Annons:
Etikettregler
Läst 644 ggr
AMELISA
10/1/19, 12:17 PM

Ta bort kränkande inlägg

Hej här uppmärksammat ett kränkande inlägg som bryter mot såväl lagen samt Skrivregler här på iFokus, gentemot verksamhet samt personangrepp på dess ägare, denna personen kommer åtalas för förtal om inte detta raderas från sajten och om det finns mer på fler sajter. Undrar vem kontaktar jag för att få bort inlägget?

Annons:
Cireea
10/1/19, 12:24 PM
#1

Kontakta sajtvärden på den aktuella sajten.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

AMELISA
10/1/19, 12:25 PM
#2

Förlåt är ny här var ser jag sjukvården. Mvh

AMELISA
10/1/19, 12:26 PM
#3

Oj sajtvärden ska det stå

Cireea
10/1/19, 12:26 PM
#4

Gå in på sajten där inlägget ligger och tryck på fliken "om sajten". Längst ner på sidan hittar du vem sajtvärden är.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Maria
10/1/19, 12:34 PM
#5

Vilket inlägg handlar det om? Vi andra kan ju anmäla så att det försvinner.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

AMELISA
10/1/19, 12:35 PM
#6

Ber om ursäkt har försökt hitta fliken om sajten finner den inte. Det är ett inlägg på sajten djur sen går man in på ******* och inlägget är från 2018-06 En användare har lagt upp denna och denna användare begår brott samt bryter mot Skrivregler här.

Annons:
Maria
10/1/19, 12:37 PM
#7

#6 Kan du länka till inlägget?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

AMELISA
10/1/19, 12:41 PM
#8

Hej Maria. Kan jag skicka det till er privat här på i fokus typ pm? Personen det gäller blev helt förstörd utav dessa grova påståenden och vill inte att det läggs upp igen här på support utan sker diskret. Tack för er fina engagemang och hjälp!

Maria
10/1/19, 12:43 PM
#9

Du kan skicka PM till ex. mig.

Gå in på meddelande längst upp i den svarta raden.

Annars är det väl bäst att skicka PM till någon administratör på sidan det gäller.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

AMELISA
10/1/19, 12:46 PM
#10

Tack så mycket Maria för att du ville hjälpa! Cireea har redan tagit hand om det! Tack så mycket!

Maria
10/1/19, 12:54 PM
#11

Vad bra.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: