Annons:
Etikettmeddelanden
Läst 583 ggr
Cornelia Isaksson
11/9/19, 3:51 PM

Aktivitet

Kan man se när en medlem senast var aktiv och även om den läst meddelanderna jag skickat? Använder mobilappen och har android om det har någon betydelse.

Annons:
Sabah
11/9/19, 4:01 PM
#1

Om du går in på personens profil kan du se när den senast var aktiv. För att kunna göra det måste du växla över till webbversionen, går inte att se i appen. Klicka där på personens "namn". För att växla över till webbversionen klickar du på symbolen i övre högra hörnet. Om det går att se om meddelanden är lästa vet jag ej, det kanske någon annan vet.


💖🧡💛💚💙💜

Honestyisdead
11/9/19, 5:17 PM
#2

Om meddelandet är oläst är pmet fetmarkerat inne bland skickade. Är det läst är det inte fetmarkerat.

Cornelia Isaksson
11/9/19, 6:03 PM
#3

Testade att klicka på namnet som är i det brev personen skickat till mig men fungerar ej. Måste man hitta ett inlägg personen kommenterat/skrivit

Sabah
11/9/19, 6:05 PM
#4

Ja, det funkar i ett inlägg/kommentar.


💖🧡💛💚💙💜

Sabah
11/9/19, 6:07 PM
#5

Du kan också hitta personen om du klickar på medlemmar, där kan du använda sökfunktionen.


💖🧡💛💚💙💜

Cornelia Isaksson
11/9/19, 6:09 PM
#6

Lyckas inte

Annons:
Sabah
11/9/19, 6:14 PM
#7

Hittar du inte personen?


💖🧡💛💚💙💜

Sabah
11/9/19, 6:21 PM
#8

Om du är säker på att du har stavat rätt och inte får upp personen när du söker har den avslutat sitt konto. Det kan man också se på ett inlägg /kommentar, då sätts ett klammer runt namnet, då kommer man inte till någon profilsida om man klickar på namnet.


💖🧡💛💚💙💜

Honestyisdead
11/9/19, 6:40 PM
#9

#6 Vilket är det du inte lyckas med?

Cornelia Isaksson
11/9/19, 7:48 PM
#10

#9 har testat att klicka på både användarnamn och Profilbild utan resultat #8 hur söker man efter en person Kan det ha någon betydelse att jag använder hemsidan på mobilen?

Honestyisdead
11/9/19, 7:52 PM
#11

#10 Om du går in på iFokus via en webbläsare går det att klicka på namn i inlägg och söka på namn i "medlemmar".

Cornelia Isaksson
11/9/19, 8:59 PM
#12

#11 Vet inte om detta är samma sak men jag går in på iFokus igenom Chrome på telefonen

Sabah
11/9/19, 9:18 PM
#13

Händer det ingenting eller får du upp något felmeddelande när du klickar? Om personen sagt upp sitt konto kommer man inte till någon profilsida man får då ett "felmeddelande" "Sorry something get wrong" istället. Du kan söka efter personen under fliken "medlemmar".


💖🧡💛💚💙💜

Annons:
Honestyisdead
11/9/19, 9:35 PM
#14

#12 Okey, då ska det gå. Varför skrev du att du använder appen i #0 om det är webbsidan du använder?

Cornelia Isaksson
11/9/19, 9:39 PM
#15

#14 Jag använder appen men efter era tips tänkte jag att det kanske funkar bättre med webbläsare så jag testade Kanske får testa med dator imorgon om jag hinner

Sabah
11/9/19, 10:23 PM
#16

Det ska fungera på telefonen, jag använder också bara telefonen och växlar över till webbversionen via Chrome för att komma in på profilsidor.


💖🧡💛💚💙💜

annia1
11/9/19, 10:44 PM
#17

Cornelia Isaksson I chrome på mobilen om sidan ser ut som på datorn. Klicka på de tre punkter som ska finnas uppe till höger. Där ska det finnas en ruta som heter datoranpassad webbversion. Klicka i den. Då bör det funka.

.

Cornelia Isaksson
11/17/19, 6:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Så här ser det ut

annia1
11/17/19, 7:46 PM
#19

Det där mobilversionen. 

I det läget du är där. Gå in på en sajt, vilken som helst sen går du längst ner på sidan och klickar på länken visa sajten i full version. Då får du fram så som det ser ut på datorn.

Sen kan du prova att klicka på en medlem och se om du får fram det. Annars får du göra som jag skrev i #17.

.

Cornelia Isaksson
11/17/19, 10:32 PM
#20

Så fort jag klickar på något när jag bytt version så förflyttas jag till mobilappen

Annons:
annia1
11/17/19, 11:21 PM
#21

Så ska det inte vara. Man ska kunna välja om man vill använda mobilversionen eller den vanliga.

Du skriver att du förflyttas direkt när du klickar på nåt annat. Menar du att du även förflyttas tillbaka till mobilversionen om du klickar på de tre punkterna som ska finnas uppe till höger. 

Om du inte provat klicka på dom (när du bytt till vanliga), så gör det direkt när du gått över till vanliga och se om du kan klicka i rutan för datoranpassad webbversion. Jag vet inte om det kan göra skillnad men värt att prova.

.

Upp till toppen
Annons: