Annons:
Etikettönskemål-förslag
Läst 660 ggr
[Tante Aubergine]
12/12/19, 4:08 AM

Nåla fast inlägg?

Hej.

Har funderat hur en del sajtvärdar och Medarbetare måste "putta upp" de inlägg som de vill att medlemmarna ska ta del av och inte åker ned i mängden av de inlägg som skrivs.

Skulle det kanske inte vara möjligt med någon slags funktion för de som har hand om sidorna att nåla fast inläggen så att de alltid sitter högst upp, då med en ikon som visar att de är fastnålade? 

Tänker mig att det kunde underlätta, och att man då slipper inlägg som det bara står "putt upp" på.

Annons:
Tarotstollan
12/12/19, 4:23 AM
#1

Det kan man lägga in under " ! Aktuellt just nu."
Problemet är väl att många människor inte läser det på varje sajt men om det står en siffra efter rubriken, så har man inte varit inne och läst de meddelanden.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Tante Aubergine]
12/12/19, 4:37 AM
#2

#1 Okej, då vet jag. Tack för svar!

Ja, det har du rätt i.

beem
12/12/19, 4:44 PM
#3

Jag tror att man bättre uppmärksammar ett nålat inlägg som ligger längst upp.

Själv har jag aldrig läst under Aktuellt just nu. Där finns bara 2 inlägg - 2012 och  2014.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

[Tante Aubergine]
12/12/19, 5:17 PM
#4

#3 Ja, det var lite så jag tänkte, hur det är på andra sidor som använder sig av "nålfunktionen".

TatsuOni
12/13/19, 6:45 PM
#5

Den funktionen fanns förut. Jag skulle gärna ha tillbaka den🙂

En andledning till att vissa inte ville ha den, var väl att det kunde bli väldigt många fastnålade inlägg på vissa sidor. Men man borde väl kunna sätta en gräns, på säg tre inlägg?


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

[Tante Aubergine]
12/13/19, 7:18 PM
#6

#5 Åhå, på så vis.

Jo, det borde ju inte vara omöjligt att kunna ordna isåfall. Men, ja, nu är det som det är. :)

Annons:
beem
12/13/19, 7:49 PM
#7

# Det är ju en bra ide att sätta en maxgräns.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Upp till toppen
Annons: