Annons:
Etikettövrigt
Läst 277 ggr
[Vandrar]
7/15/20, 5:32 PM

Inga bilder, inga avatarer

Just nu ser jag varken bilder eller avatarer på hela i fokus, jag provade att lägga in bilder på ett av mina dolda forum och dom kommer upp som en blå  länk i högra hörnet där det står result och klickar man på den så  mediterar den berömda gurun som vi alla är så bekant med här på i fokus  😃

Kollade en bildtråd men inte en enda bild såg jag genom hela tråden och den har 171 inlägg men inte en enda bild syns varken där eller i artiklar så jag undrar kan det vara en bugg eller kan det var som så att nya i fokus är på gång så därför blir det så här ?

Min dator mår bra och är rensad och fin och jag ser inte något sånt här på andra ställen 🙂

Gurun som mediterar kan jag tycka att hen har mediterat så bra genom åren nu så hen är  bör vara så upplyst så hen  inte behöver meditera igen 😉😃

Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable

Guru Meditation:

XID: 1844063216

Annons:
kamera0710
7/15/20, 5:33 PM
#1

Konstaterade också just att jag inte heller ser några bilder.

Calcifer
7/15/20, 5:34 PM
#2

Samma här


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

kamera0710
7/15/20, 5:45 PM
#3

Nu verkar det fungera igen.

[Vandrar]
7/15/20, 5:49 PM
#4

#3 Ja det gör det 😂

Vad hände där 😃

Calcifer
7/15/20, 5:59 PM
#5

Ja precis!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Carmarino
7/15/20, 6:08 PM
#6

För mig har det funkat hela tiden - peppar, peppar… 😉


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Lona
7/15/20, 6:21 PM
#7

Det kanske är i samband med övergången till den nya sajten? Tror att Niklas skrev det nånstans, att när de lägger över bilder mm så kan de "försvinna" tillfälligt på den gamla. (Till er som inte vet så är det en ny version av iFokus på gång som förhoppningsvis lanseras i sommar.)


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Upp till toppen
Annons: