• Om iFokus
  • iFokus-bloggen
  • Intressesajter
  • Starta en sajt
  • Support
  • Logga in med Facebook
  • Bli medlem
  • Logga in
iFokus Hoppas du har en bra dag!
Reworking iFokus
  • Om sajten
  • Lexikon
  • Länkar
  • Medlemmar
  • Sök
  • A A
Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen 16 Test 01 Information 02 Starta sajt 03 Regler 04 Fel och Buggar 05 Avatarer
8 svar

Odd
2016-09-22
Min avatar är borta.
67 svar

Tant Grön
2016-05-20
Har jag en otillåten avatar?
297 svar

Skorpion76
2016-03-19
Hur byter man avatar och hur läser man meddelanden
10 svar

hansterspyro
2015-07-30
Hur vrider man avataren?
3 svar

Truffles
2015-06-29
4 svar

Regale
2015-06-14
Insider
2 svar

majlar
2015-05-03
användarnamn
2 svar

Ior94
2015-03-14
Kan inte lägga till avatar
30 svar

horribleatnames
2015-01-15
Bilden är för liten!
9 svar

Islandshästen
2014-11-07
Jag kan inte se min avatar-bild
38 svar

Luckysoul
2014-11-03
min avatar är" lång"
4 svar

Liikea
2014-10-30
3 svar

Evovva
2014-10-21
Gif som Avatar?
5 svar

battlecruiser12
2014-10-11
Försvunnen Avatar
10 svar

andres
2014-09-02

Nästa »

06 Fotoalbum 07 Skriva 08 Inställningar 09 Meddelanden 11 Gästbok 12 Inloggning 13 iFokus Plus & andra betaltjänster 14 Önskemål 15 Övrigt

Att vara värd på iFokus

Brinner du för något särskilt? Har du ett intresse du gärna vill diskutera med andra? Vi kan hjälpa dig att komma igång med en iFokussajt, helt gratis. Det är inte svårt. Du behöver inte ha några särskilda förkunskaper mer än att du kan använda en webbläsare. Administration av sajten sköts med ett lättanvänt verktyg som du når via webbläsaren. Läs mer »

Liverapportera med mobilen på iFokus

Dela med dig av dina äventyr direkt på mobilen! Läs mer »

Ny mobilversion av iFokus

De senaste månaderna har vi jobbat med en ny iFokus-version för alla smart-telefoner. Våra värdar har haft chans att prova några dagar och nu är den klar. Läs mer »

Medaljer

Hoppsan! Rätt vad det är dyker det upp ett popupfönster där det står att du fått en medalj! Då ska du vara stolt, du har nämligen fått en av iFokus alla utmärkelser tack vare din aktivitet här! Läs mer »

MALL: Så skriver du en felrapport

För att kunna åtgärda en bugg så behöver vi kunna återskapa den själva. Därför är det viktigt att era rapporter innehåller tillräckligt mycket information. Starta en ny tråd för varje bugg du hittar och var noga med att namnge den på ett beskrivande sätt. Läs mer »

Hur säkert är ditt lösenord?

iFokus är ett av alla ställen där vi använder lösenord för att skydda oss själva och vår information. Hur säkert är ditt lösenord? Har du samma lösenord som användarnamn? Är lösenordet namnet på en familjemedlem, ett husdjur eller en månad? Inte bra! Läs mer »

Vad har du för webbläsare?

Har du inte senaste versionen av din webbläsare bör du fundera över att uppgradera. Det finns flera att välja mellan och de är gratis. Uppgradering ger dig bättre säkerhet och färre fel när du surfar. Läs mer »

Att vara värd på iFokus

Brinner du för något särskilt? Har du ett intresse du gärna vill diskutera med andra? Vi kan hjälpa dig att komma igång med en iFokussajt, helt gratis. Det är inte svårt. Du behöver inte ha några särskilda förkunskaper mer än att du kan använda en webbläsare. Administration av sajten sköts med ett lättanvänt verktyg som du når via webbläsaren. Läs mer »

Insider

Du ser det överallt. En liten gul plupp med ett I inuti på vissa folks avatarer. Och du kanske undrar vad det är för något? Och när du sen får reda på det undrar du, hur får just jag det? Läs mer »

Guldmynt

Den senaste tiden har det börjat dyka upp guldmynt på iFokus. Men vart hittar man dem? Vad är de till för? Och hur går man tillväga för att använda dem? Här får du klarhet i hur det fungerar. Läs mer »

Support iFokus

Den här sajten är till för diskussioner om allt som har med användande av iFokus att göra. Läs mer »

Yttrandefrihetsgrundlagen

Yttrandefrihetsgrundlagen fastställer att alla har rätt att fritt utrycka sig, och att det är en grundläggande demokratiskt rättighet att göra sin röst hörd, anonymt eller inte, i olika medier. Läs mer »

Att länka till inlägg/artiklar

I den här artikeln kan du läsa om hur du länkar till en specifik tråd eller artikel. Samma metod används också när du vill länka till en medlems personliga sida. Läs mer »

Nya inlägg på iFokus

• Extra intuitionsövning 6/12 2019.
  • Godmorgon fredag 6 december
  • Babbel 6 dec.
  • Godmorgon 6 dec.
  • Äldre katt som fräser.
  • Hoppschabrak till allround sadel??
  • Drejskiva, proppen går när jag kopplar i sladden!
  • The profound path of Mahamudra
  • - Visa fler -
Om iFokus Mobilversion Annonsera Kontakta oss Support Användaravtal Skrivregler Cookies
iFokus logo

LONDON - NEW YORK - PARIS - MILANO - TOKYO - HONG KONG - RESTEN AV VÄRLDEN

© Copyright Internetfokus i Sverige AB

Tillbaka till toppen