* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettinloggning
Läst 1420 ggr
Cristine
0

Lösenord

Jag har fått en ipod och kommer inte in med mitt lösenord, då jag ber om nytt får jag inget svar.

Nadesch1

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
0

Jag har kopierat dotterns undran.

annia1
2

Cris jag kan noll om ipod:s. Men på min mobiltelefon så ser jag för några sekunder den bokstav jag skriver dit. Ser ni bokstäverna så att ni ser att ni skriver rätt lösenord. Och om hon har stor bokstav nånstans ser ni då till att det är stor bokstav.

Ni ska inte behöva ha ett nytt lösenord utan det ska funka med samma på ipoden som på datorn. Men logga in på hennes konto på datorn och kolla så att mailadressen är korrekt.

Och har du provat logga in på hennes ipod med dina egna uppgifter, om inte så testa och se om det funkar för dig.

.

Cristine
0

Annia på Ipoden lyser knappen  blå för stora bokstäver så det är lätt att kontrolera. Man ser även bokstäverna för någon sekund Det går inte att logga in med varken hennes eller mina uppgifter. Nu har hon bytt  lösenordet men kommer fortfarande inte in.

annia1
0

Då varken du eller nadesch kan logga in på ipoden så ligger det troligen på ipoden och som jag sa så kan jag inget om dom. Kan vara en inställning nånstans i den som måste ändras eller nåt som måste aktiveras först.

.

Cristine
0

Nadesch har fått tagit med den till grannarna där det är fullt av ungdommar idag.

annia1
2

Bra lösning. Det är alltid enklare om man har den i handen även för den som inte kan nåt så kanske det går att luska ut genom att prova sig fram.

.

Cristine
0

#6  Ja, och tack för hjälpen.