Nu krånglar forumet ordentligt
Jag ville just svara på ett inlägg på andlig utveckling, där sm jag är Medarbetare. Jag skrev ett par rader och sen öppnade jag en sida för att kopera ett "å", för jag har ju inget å på mintastatur.
När jag ville tillbaka till inlägget för att fortsätta, var det borta. Sen skrev jag inlägget på nytt och skickade iväg det. Men det blev en error, så jag skrev inlägget på nytt. Sen kom en text att jag måste logga in mig för att svara, fast jag var inloggad, så jag loggade in mig i inloggad tillstånd igen. Sen gick det att skicka iväg inlägget och såg att det hamnade dubbelt på sajten.
När jag ville ta bort det ena inlägget och klickade på "ta bort" öppnade sig rutan där man anmäler inlägg och ska skriva varför det bryter mot sajtreglerna. Konstigt att man som Medarbetare inte kan ta bort ett eget inlägg som hamnade dubbelt. Men ok tänkte jag och skrev att det är ett dubbelt postat inlägg och skickade iväg det. Men det blev en error igen.
Nu får det stå dubbelt. Sen såg jag att det stod en etta på "Meddelanden", men utan att jag fick ett kort. När jag ville svara blev det en error efter den andra och efter några minuter lyckades jag posta svaret.
https://support.ifokus.se/discussion/1657481/fel-och-buggar-i-nya-ifokus?postId=20699579#58
Rapporterade samma problem nyligen. Logga ut och in igen funkar för att fixa strulet men det dyker upp igen och igen.
MVH Alva <3
Ja, något dåligt kom med bland senaste ändringarna.
Känns som det blev bättre nu, men kommer fortsätta försöka hålla koll.
Mvh // Johan
Eller inte.. Verkar oerhört slumpartat.
Mvh // Johan
Krånglar till och från för mig
Google chrome
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#3:
I alla fall går det trögt.
Jag undrar om det är meningen, att man som Medarbetare inte kan ta bort egna inlägg på den egna sajten, utan bara anmäla dom eller om det är en bug?
Om jag klickar på ta bort borde väl inte rutan öppnas där man skriver varför man anmäler ett inlägg?
#5: Det tas bort direkt om du är värd eller Medarbetare.
Tycker ändå det är värt att kunna ange en kommentar om varför.
Mvh // Johan
#6:
Nu prövade jag ut det och tänkte att det kanske funkar för att forumet går snabbare igen. Men när jag klickade på "ta bort" öppnade sig igen rutan som öppnar sig när man anmäler inlägg. Nu låter jag inlägget stå dubbelt. Jag tycker att det går för långt om man som Medarbetare måste skriva varför man tar bort sitt eget inlägg som hamnade dubbelt.
Förresten går det trögt igen.
#3: Ja det kommer och går i vågor
MVH Alva <3
Svårt att felsöka när man mest har spontana symptom (utloggade medlemmar utan att de är utloggade) och inget som tyder på en tydlig orsak. Har tyvärr ingen info som hjälper anant än att det beter sig som om man vore utloggad MEN man kan se kommentarsrutan och skriva i den (bara ej publicera). Så det ser verkligen ut som om man är inloggad. Systemet tycker bara ej det.
MVH Alva <3
Håller med går trögt och gillar inte de dova färgerna
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"