#0: Har aldrig sett den länken.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#2: Har inte sett det heller.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#4: Det fanns en app en gång men den togs bort vid förrförra uppdateringen. Då gjordes iFokus om för att passa mobiler bättre, så appen behövdes inte längre.
#5 Så var det, ja! 🙏👍😊
/Désirée
Det finns ingen app i dess rätta bemärkelse.
Däremot kan man lägga till iFokus som en web-app. På datorn blir det så att att iFokus körs i ett helt eget fönster med en egen app-ikon.
På telefonen hamnar en ikon på hemskärmen.
För iOS är det enda sättet att kunna få notiser.
Men det fungerar heller inte optimalt för hur iFokus är byggt idag där varje sajt har en egen domän.
Mvh // Johan
Ok då förstår jag.
Den dyker upp med jämna mellanrum då jag är inne med mobilen.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
#7: Har iFokus i snabbåtkomsten i webbläsaren och jag fick stänga av nästan alla notiser för de poppade upp konstant så det blev störande. Har Android.