* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettönskemål-förslag
Läst 1416 ggr
Tarotstollan
10

Saknas ord

Skapade en undersökning inne på Tarot och skrev långa allternativ, när den sen blev upplagd saknades flera ord som gjorde det besvärligt för de som skall välja allternativ.

Varför finns det ingen markör som säger hur många ord som kommer att synas i inlägget?
Det skulle ju underlätta mycket och göra att man får tänka till hur undersökningar skall skrivas.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Niklas
4

Jag håller med. Det får vi fixa vid tillfälle.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Tarotstollan
0

Tack!

bamse6311
0

@#Tarotstollan

Ibland så saknas ord.

Exempel så till dina så otroligt fina och exempellöst enormt suveräna bilder, då saknar man ord som kan beskriva vad man känner när man ser dina så fantastiska bilder.

Bästa hälsningar,
Bertil

Tarotstollan
0

# 3. Förstår inte vad du menar, vilka bilder? Jag har inte lagt in några bilder. Tror du blandat ihop mig med någon annan.

bamse6311
0

Aha, har jag blandat ihop.
Då ber jag i så fall väldigt mycket om ursäkt.

Finaste och bästa hälsningar,
Bertil

Tarotstollan
0

Ok, ingen fara blev bara förbryllad då ditt svar inte stämde med vad jag frågat.

bamse6311
0

No problems Tarotstollan.
Du och jag är ju på olika trådar här på iFokus och jag känner så väl igen ditt nick.

Tror att jag blandade ihop ditt nick med en annan.

Angående tarotkort så tror jag personligen inte så mycket på förutsägelser.

Har ju själv varit en gammal amatörmagiker och på den tiden så höll jag även på med ESP kort och likande men det var alltså som rent "trolleri" och underhållning.

Skulle varit väldigt intressant att få sin (min) framtid spått i Tarotkort.

Finaste och bästa hälsningar,
Bertil

Tarotstollan
0

Ja du Bamse, personligen använder jag endast korten för vägledning och samlar på dem precis som man samlar på frimärken eller tekoppar osv. Lägger inte för andra eftersom jag ser mig själv som nybörjare även om jag hållit på i ca. 5 år. Om du menar allvar så finns det sådana som lägger privat inne på våran sajt men då kostar det en slant.

bamse6311
0

#8 Tarostollan

Tack så väldigt mycket för ditt svar.
Nåväl, personligen så tror jag inte så mycket "på korten".
Dock så skulle det vara intressant att en gång pröva och se.

En gång i tiden (tror det var slutet på70-talet) så var jag hos en välkänd sierska i Ängelholm.

Det var väl mest för att testa och inte gav det mig mycket.

Kanske skall man "tro" på sådant för att ta det till sig och eftersom jag inte tror på sådant så gav det besöket mig ingeting.

Nåväl, sådant är upp till var och en.

Bästa och finaste hälsningar,
Bertil

Inkanyezi
0

Ja, stolla och tossa ligger ju nära varandra, och jag misstänker att förväxlingen gäller skogstossan, som tar otroligt fina bilder av sina bakverk.

bamse6311
0

#10 Ikanyezi

Jo, det var nog de två som jag förväxlade varandra med.

Däremot inget som helst sagt att jag har något som helst emot människor som läser i kort lika mycket som jag älskar alla dessa fantastiska bilder på de helt undersköna bakverken.

Bästa och finaste hälsningar,
Bertil