Lilla jag, jag är lika nybörjare som du och jag tycker att Foto är ett bra forum för att lära sig och utvecklas. Jag hoppas att jag får mycket kritik - för det hjälper mig att söka rätt på lösningar med kameran (för den kan jag i princip inte alls…
) och hur man kan tänka.
Men framför allt vill jag säga, att jag har sett några foton som du har tagit och du tar jättebra bilder!! Så jag hoppas verkligen att du stannar kvar där också!
Ba' såru vet! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#2 - Nej, jag sa inte att du är dålig - tvärtom - jag sa' att jag sett bilder som varit jättebra! :)
Jag har ingen blogg med bilder eller dylikt. Jag har några bilder på www.livskvalitet.se (men de håller låg kvalitet, fotomässigt men också för att jag gjort dem lågupplösta - men är go'a, för mig… ;) ), "Andinas Trollskog". Det är sajtvärden på Livskvalitet.ifokus.se som tagit fram den hemsidan åt oss. Det finns många bilder av andra där, däremot, som håller hög kvalitet också.
Ska ta mig en titt på din blogg senare ikväll. Jättekul!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
foto.ifokus finns ju redan. Det är för allt ifrån nybörjare till proffs :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
fotosidan.se och deviantart.com är sajter för fotomänniskor……….lycka till, själv fotade ja när ja var yngre men la av då det fanns bättre
Jag tycker också det ska vara en ny sajt på i fokus för nybörjare där alla vi som inte är så duktiga på fotografering kan få vara och känna oss mer på samma nivå än vad som är fallet på foto i fokus.