* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettönskemål-förslag
Läst 1326 ggr
UrchinFamiljen
3

Kampsport iFokus?

Hej!

Jag (och säkert fler) skulle tycka att det skulle vara jättekul att ha en iFokus sajt som handlar om kampsport! :D Bara ett önskemål, men det skulle vara superroligt!

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

Niklas
0

Vi har haft en sajt som hette Kendo iFokus.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

UrchinFamiljen
0

#1 Men kendo är väl något med att man slåss med svärd eller?

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

Niklas
1

Ja, är inte det en kampsport?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

medde
0

#2 Kendo är en så kallad gendai budo, Ordet kendo betyder "svärdets väg. Lite nyfiken vad är det för kamport du menar. Är det typ Thai Boxning och rent fight. Eller typ Taekwondo, karate osv..

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

UrchinFamiljen
0

#4 Karate isf :)

Skogshumblan
1

Kampsporter är ju ett brett spektra. Svårt att bara ha en av dem,som,sajt tror jag. Exempelvis skulle man ju kunna ha budosport i fokus och ha de olika budosporterna på olika flikar. Vore jättekul med en sådan sajt!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Tassy]
1

Jag skulle vara intresserad av en budosajt, enskilda sporter blir för smalt.

Bettan
0

Ni är hjärtligt välkomna att prata kampsport på Sport iFokus.

Ha en bra dag

Sport iFokus

medde
0

#6 Håller fullt med dig ang Budosport är mera kanske rätta ordet. Men som Bettan80 säger i sitt inlägg #8 Välkomna in på sport iFokus, tills det kanske kommer upp en budosport sajt. 

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

tlover
1

jag skulle hänga på ett budo i fokus om det skulle startas helt klart

Jag skulle också vara intresserad av ett bågskytte i fokus men det blev lite off topic tror jag 😊 jag har bara ingen aning om hur man hittar folk som kan starta ett

l'm back