slackline i fokus?
Hallojsan :)
Någon här inne som sysslar med slacklineing? Jag gör i alla fall och äger en fin Gibbon Jibline men tycker det skulle vara kul med en slackline i fokus sida. Någon som håller med? :P
/Cochon
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Jag vet inte ens vad det är. Det låter som någon sorts lindans. 🙂
Eller hur. Vad är det för nåt?
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Slak lina http://www.google.se/#fp=90be885dcf47e8e3&q=slacklining
Jag tyckte också att det liknade att gå på slak lina när jag såg det utrikiska ordet 😉, men så enkelt trodde jag inte att det var.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Åh, på min folkhögskola satte de upp en sån lina på skolgården som vi använde oss av på motionstimmarna och fritiden. Riktigt roligt faktiskt, men svårt 😉
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Vad används den mer än att gå fram ochtillbaka på en slak lina?
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Sporten går ut på att gå på linan, man kan dock hoppa/göra trick på linan också.
Aha
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nja, lindans skulle jag nog inte kalla det. :P Men det finns många olika varianter av slacklining, i grund och botten är slacklining att man spänner upp ett spännband mellan två träd och går på det. Själv äger jag en jibline (videon), den är som en 5 cm bred studsmatta och super rolig. ^^ Annars finns det mindre/icke elastiska linor som främst är till för att hålla balansen på när man gör olika "övningar" på linan. Man kan göra
longlining (har en lååång linan)
highlining (nästan samma sak bara att man är på en hög höjd, t.ex mellan två höghus)
rodeo (har en Väldigt slak lina)
yoga slacklining
surfa
tricklining (hoppar och trixar)
och så mycket mer! =)
Själv kan jag hoppa och ställa mig lite konstigt på linan. ^^
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
#8 Ingen har kallat det lindans heller. Men syftade du på mig, så vet jag vad det är, bara att jag inte förklarade det ingående.
#9: Se #1. 🙂