* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettskriva
Läst 1826 ggr
choiicho
0

Varför fungerar det inte?

Varför får jag inte ladda upp denna bild på forumet? Den går innom ramen för vad som är rekommenderat.

http://sta.sh/01pejmoiqom0

[Tassy]
1

får du något felmeddelande? vad händer?

choiicho
0

#1. Det står att det inte är en otålen filtyp =/. Testat jpg, png och gif ingen fungerade.

#2. Ahaaa. Ska prova döpa om filen då. :)

Leffe
0
choiicho
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nope fungerade inte. Tog även bort punkterna mellan orden. Men icke. 😭

Leffe
0

Jag har testat. Sparade den på min hårddisk med eget påhittat namn. Sedan tog jag den från hårddisken och la den på iFokus.

Sedan verkar ju det som den kommer från en annan sajt. Får du använda bilden.

choiicho
0

Och det fungerade?

Ja alltså jag gjorde den precis nu i Photoshop CS6. 

Men eftersom jag inte kunde ladda upp bilden här så laddade jag upp den på den sidan för att länka hit. Så ni kunde se bilden.

choiicho
0

#6. Testade det som du testat. Och det fungerade. 

Men jätte dumt om jag måste ladda upp alla bilder jag gör på andra sidor bara för att sedan spara om dem, för att få upp dem här. Dryyyygt. 

Vi kan ju hoppas att det bara var denna fil. =/

Leffe
0

Du kanske kan kopiera bilden och sedan klistra in den där du vill ha den i inlägget

[Mustangcab]
0

Det står otillåtet filformat, har du rätt filformat och inte för stor bild?

annia1
0

Jag reagerar på en sak på bilden i inlägg 5. Bredvid knappen välj fil så ser jag bild på den bild du vill ladda upp. Det har jag aldrig sett förut. För mig brukar det stå med bokstäver vad bilden heter. Så hur har du fått en bild där. Kanske är så på vissa datorer numera, men som sagt aldrig sett.

.

Emo
0

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[Jens]
0

Jag laddade ner bilden från sidan och filen heter 'm_aring_nadens_utmaning_by_choiicho-d6ki7se.jpg'.

Testade sedan att ladda upp den via iFokus och hade inga som helst problem med det.

Pelle Långlös
0

#12 Om kameran är bättre än fotografen behövs det ingen redigering. Bara beskära och skala ner bilden. ;-) ;-) ;-)

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Andina
1

Det kan vara att filnamnet är för långt. Det upplever jag lite då och då. Just därför sparar jag inte filerna under lååånga namn. Är det, det som är problemet, så är det ju ett "otillåtet filformat" också.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

choiicho
0

Som sagt om ni läser tidigare kommentarer hade jag testat alla tillåtna filtypet. Jpg, Gif, png. Drog ner kvaliteten till 85kb stor.måtten på bilden provade jag först 500x500. Sedan 500x400 nånting, som bilden jag visade är. Döpte om bilden till mu.fungerade fortfarande inte. ( Alla lager i bilden var dessutom ihopsatta till en helt platt bild, för dem som förstår vad jag menar). Helt otroligt. Men om ni läser tidigare kommentarer så fick jag spara om bilden från DA och då fungerade det. Så det löste sig. Väldigt idiotiskt bara. Kan varit nån tillfällig. Vi får hoppas att det inte händer igen. Choii over and out.

Pelle Långlös
0

Då är det bara din profil som är fel för ingen annan har fel. PMa Niklas eller Staffan så kan de kanske resetta din profil. Har du loggat ur och sen loggat in?

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Karmatarerskanise
1

17 resetta profilen? Vad menar du?

Pelle Långlös
2

Ingen aning. Lät bra att man kanske kunde göra. :-P

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

beem
0