Annons:
Etikettfel-och-buggar
Läst 571 ggr
Andina
9/3/13, 11:15 AM

Länkar inom iFokus

När jag lägger in en länk till en annan tråd inom iFokus och väljer att den ska öppnas i nytt fönster - så öppnas länken i alla fall i samma fönster (som länken ligger i).

Går det bara att välja att öppna länkar i nytt fönster om länkarna leder till sidor utanför iFokus??? 
I så fall önskar jag att det ändras så att länkar inom iFokus kan väljas att öppnas i nya fönster.

(La' tråden inom Fel o Buggar även om det kanske inte är nå't fel… …)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Leffe
9/3/13, 11:49 AM
#1

Automatiskt så läggs länkar som går till sidor utanför iFokus i nytt fönster medan sidor inom iFokus läggs i samma. Vi kan alltså inte välja själva. Det kan vara bra att det fungerar så. Det skulle inte vara så bra att en sida utanför iFokus läggs i samma fönster för då är man ju helt plötsligt borta från iFokus.

Andina
9/3/13, 11:54 AM
#2

#1 - Ja, det vet jag om Leif. Att de per automatik läggs på det sättet. Men det finns ju alternativa val vi kan göra manuellt också, och då skulle jag vilja att valet "öppna i nytt fönster" (e d) gör att länken öppnas i nytt fönster också.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[VSK]
9/3/13, 12:08 PM
[VSK]
9/3/13, 12:09 PM
#4

Hmmm nä det gick ej

[VSK]
9/3/13, 12:09 PM
#5

Högerklicka på länk och öppna i ny flik funkar iaf.

Andina
9/3/13, 12:17 PM
#6

#5 - Ja, det vet jag, VSK. 😉 Men jag önskar kunna göra valet redan när jag lägger in länkar, ibland. Är bra när jag vill att läsaren ska kunna gå in på länken, utan att för den skull försvinna från tråden jag skrivit.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Upp till toppen
Annons: