Nån annan som upplever samma fel?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Test
Kan inte heller ta bort videon.
Testade nyss i en dold tråd på en sajt och det går.
Klicka bort krysset i rutan för Infoga video,radera hela länktexten till vidoen sen spara då går den bort 🙂
#4 Jag får inte valet att radera textlänken. Kan inte heller ta bort bocken. eller jo, ta bort den kan jag, men den är tillbaka igen när inlägget sparas.
Jag har FF.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Om jag testar här för jag kan ju redigera inlägget en timma så får vi se men det gick alldeles utmärkt i ett dolt forum 😉
Hera klicka bakom texten i fältet där vi klistrar in videon och sen med pil tangenten radera och spara så ska du se det fungerar 😎
Nope här inne kunde jag inte för jag får inte tillbaka länken jag klistrat in men moderator bör kunna fixa till det där det behövs.
#6 Jag skrev redan till dig att jag inte får fram länken, så varför råder du mig till att radera den?
#7 Jag är moderator här inne, det hjälper inte.
Hera jag kollade nu i en personaltråd och det tycks endast fungera i inlägg # 0 men inte mitt i en tråd då får inte jag heller fram länken bara i TS ,mysko borde gå i samtliga inlägg tycker man 🤔

När jag upptäckte att det inte gick att ta bort videoinlägg så var det just i trådstarten (#0) så #10 det stämmer inte. 😉
Jo men hur kommer det då sig att jag lyckas och inte ni andra 😉mysko värre det där 😃
Jag får inte bort i andra inlägg än just # 0 🤔
Vad använder du för webbläsare? -kanske det kan vara nån bugg med vilken webbläsare man har 🤔
Jag kan ta bort videon om den ligger i #0.
Då borde vi hittat felet då. Så buggen ligger i alla andra inlägg än #0 mao. Går det även att ta bort YT efter en timma i #0?
Jag skriver upp det på vår lista.
Tack Niklas 🙂

*skumt* att ni kan ta bort i #0 för jag har provat igen och nope.. det går inte. *s*
Hur som helst. Nu finns det på listan ser jag i inlägg #17. 🙂
#19 vad har du för webbläsare då?

Jag har kört både IE & FF med samma resultat.
Nu är det här fixat.

# 22
Strålande. 👍
Alla tiders 😎