Skickas till reklam
De senaste dagarna har denna sida öppnats i en ny flik då och då: http://clkmon.com/static/rdr. html?mztab=1&pid=3883&cid=mz69&q= när jag klickar på mynten, uppdaterade inlägg osv. Ska det vara så?
Ja, jag har rensat historiken och använder firefox.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Låter som du fått skit på datorn. Har du laddat hem något nyligen?
#1 Nix, har inte laddat ner något, detta händer enbart på iFokus inte på någon annan sajt.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Har du möjlighet att testa en annan webbläsare eller dator?
Tyvärr inte. Har enbart denna dator och ingen annan webbläsare.
Det borde egentligen inte vara någon skillnad men prova med en annan webbläsare och se hur det blir då.
VildaVittra som det verkar så har du skit i datorn även om du inte kan komma på att du själv laddat ner nåt.
Här är en sida från firefox support forum. Tittar jag på adressen i din länk så verkar det vara samma. Där har problemet tydligen inte lösts än.
Här är en länk till en sida som beskriver hur man tar bort det. Jag har själv ingen erfarenhet från en del av programmen så jag vet inte hur bra den är.
Sen vilken version av firefox har du. Dom ska ha släppt en ny version som ska stängt igen en del säkerhetshål. Så kolla sen om du kan uppdatera den.
.