Problem med iFokus?
Jag har senaste timmen eller så haft problem att gå in på iFokus sidor över huvud taget. Allt jag får på datorn är 'Hoppsan, Chrome kunde inte koppla till ***.ifokus.se', och på mobilen får jag 'Det går inte att visa sidan'. Har ni problem med servrarna eller nånting? Vad beror detta på? Rensade all historik för säkerhets skull, men fick samma svar i alla fall, på båda ställena.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Jag hade samma problem, ungefär mellan 21.oo-23.oo, men nu fungerar det igen. Hoppas det bara var tillfälligt!
Jo, det var först nu jag kunde posta nåt. Hoppas som sagt att det bara var tillfälligt.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Samma här!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Det verkar blåsa rätt så rejält på sina håll.
Möjligt väderläget inverkar 🙂
Varit likadant här, har inte kunnat nå någon av iFokus sajter under kvällen. Inte förens nu.
Hoppas det ordnar sig!
AVAAZ.org - The World in Action
Var med och stötta du också, en insats för världen.
Jo då nu verkar det fungera.. Verkar ju ha varit hela landet som har drabbats,, 🤔
Skönt att läsa att det inte bara var min dator som hade det svårt. 
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Hm, jag hade inga problem med att logga in vid 10. 🤔
Hade heller inga som helst problem att logga in igår vid 22-tiden.
Jag hade nyss problem med att komma in på iFokus. Men det varade i 10 min
Hade problem igår mellan 20 och 23
Blev utslängd igår kväll och idag fick jag prova 3 ggr innan jag lyckades.
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.
Kan inte bläddra bland olika inlägg på olika sajter just nu, utan det står bara och rullar… Med andra ord så är jag fast på denna tråden…
Kan inte bläddra bland olika inlägg på olika sajter just nu, utan det står bara och rullar… Med andra ord så är jag fast på denna tråden…
Har svårt att kommentera också… Har tagit en skärmdump, men kan inte heller lägga in den…
Märker att jag hade svårt nu att komma in.. får se hur det går.. om jag får va inne här
Väldigt konstigt att min kommentar kom in för jag blev utkastad när jag tryckte på Kommentera…
Detta får jag upp hela tiden… Ska prova att lägga in bilden…
Strul.
Kommer knappt ingenstans. Kan inte kommentera (förrän nu).
Verkar ju vara strul börja ju redan i går kväll och funkade bra på fm idag.. men nu verkar de vara strul igen..
En stund nu ikväll kom jag intr in alls.
Jag kom inte heller in förut.
Jag har haft det här problemet några ggr de senaste veckorna med. Varar från allt mellan några minuter upp till en timme då iFokus inte fungerar
Problem? Vilka problem? Jag har inte märkt något från vare sig stationära datorn eller iPaden.
/Désirée
24 att man inte kom in alls på iFokus. Jag kom inte in genom min mobil under någon timme idag.
24 att man inte kom in alls på iFokus. Jag kom inte in genom min mobil under någon timme idag.
För mig krånglade det igår och tidigare ikväll.
Jag fick helt enkelt lägga in de "nya" youtube-låtarna + annat på min sida en gång till. 🙂
Det har hela tiden funkat för mig.
#28 Var du inne under dom här tiderna igår?
De som inte märkt något har antagligen missat de korta stunder som det var fel. Det var kontakten med iFokus server som misslyckades.
jo visst har det strulat rejält…
jag har ganska snabbt bredband (250/100), men det gav mig ingen prio alls.
För mig strulade det mest hela tiden, så det kan inte ha varit så väldigt korta stunder. Till slut gav jag upp.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
23 under hur lång tid?
Kan inte säga det riktigt…Först trodde jag det var tillfälligt och försökte senare….gick inte då heller…men mest var det under kvällen på lördagen. Sedan var det väldigt segt och tog evigheter att skicka något på söndagsmorgonen.
Man tycker det är evigheter när man har något viktigt att säga.😃
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Hmm. De övriga rapporterna gäller lördag kväll, minns inte volken tid, och igår nån gång vid fem.
#30, Jepp.
För mig strular det ikväll också.
Fast jag måste erkänna att i vissa fall, när jag måste skriva en kommentar en gång till, kan faktiskt den senare bli bättre formulerad än den första. (Gäller dock inte alltid.)