* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 739 ggr
[Vegg]
2013-11-21 11:10
0

Sidor funkar inte?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Försöker komma in på sidor, men de funkar inte riktigt, klickar längst ned på sidan men kommer inte in på flera sidor av någon märklig anledning. Hittade på google några kul länkar jag tänkte titta in men sidan fungerade inte. Försökte även klicka nederst på sidan där det är länkat till sidorna här, men det funkar inte där heller att ens komma in på sidorna. Några av dem är UFO och Utomjordiskt som inte fungerar.

Sedan så är det varje gång man går in på en sida, så kommer jag aldrig till sidan man ser alla artiklar utan in på senaste inlägget, oavsätt sida jag går in på.

[Vegg]
2013-11-21 11:11
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är andra sidan.

[Vegg]
2013-11-21 11:12
0

Märkte förresten att de sidor jag kommer in på senaste inlägget och inte kan komma in på första sidan där man ser alla artiklar är endast de jag har som favoriter.

Karmatarerskanise
2013-11-21 12:37
0

Ufo sidan verkar vara borttagen. Information om startsidan hittar du i länken ovan.

Karmatarerskanise
2013-11-21 12:45
0

Ufo sidan verkar vara borttagen. Information om startsidan hittar du i länken ovan.

[Vegg]
2013-11-21 12:56
0

Jaså, då har de nog bara glömt ta bort den sidan bara. Tack för länken ovan, tyckte mig gå igenom senaste trådarna men lyckades missa den.

Tråkigt den sidan inte finns kvar. Utomjordiskt fungerar nu för mig i alla fall. Då verkar allt vara som det ska då. 🙂

Niklas
2013-11-21 13:29
1

UFO iFokus har aldrig funnits. Det är en platshållare. Däremot ska det naturligtvis inte komma ett felmeddelande om man klickar på länken.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning