Medaljerna
Hej! Jag har sett en medalj-jag kommer i te i håg vad den heter, men i varjefall så är det bäst att ta bort den, för det går inte att göra den. Man ska skriva ett inlägg på "Humor i Fokus" men det finns inte ens humor i fokus…
Trololololololololololo
Sant! #1
Trololololololololololo
#1 Kan bara hålla med! Det känns som om dom har begravt det här med medaljerna. Eftersom den här 😂 medaljen har tagits bort.
Resa är livet! Glad
#4 Hur bär du dig åt för att publicera ett skrivet inlägg där?
Jag kunde skriva i rutan men inte publicera.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Bli medlem?
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
#6 Räcker inte.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Vallhund eftersom du inte har Gapskrattet nu så kan du visa att du får den genom att göra ett inlägg i humorsidan. 🤔.
Så kan vi som är nyfikna se om du har fått den. 🙂
☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅
………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅
#8 humorsidan finns inte, så det går inte att göra.
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Det finns en sajt som heter Insidan😉
/Maria
Har varit där med! 😐 Fick insidern av en annan medlem från Guldmynt shoppen. 🙂
Resa är livet! Glad
Ja det har jag flera gånger. 🤔
Resa är livet! Glad
Ja det verkar så!
Resa är livet! Glad
Nja det är sidan iFokus Insider man ska besöka om jag inte mins fel men jag har varit på båda två o ingen fungerar. 😡
Resa är livet! Glad
När man fått Insider så ska man besöka sajten insidan då ska man få medaljen. Så det är nåt fel på den nu.
.
#18 Kan det ha blivit något fel på länkningen när man gjorde om startsidorna på sajterna för någon vecka sen.🤔
Jo det stämmer insidan är rätt.
Resa är livet! Glad
Vet inte, men det är mycket möjligt.
.
Hej jag prova att klicka på lite olika länkar, trådar efter ett tag så blev jag med medalj. På "Insidan" den som söker hen finner nått gott. 😃
Resa är livet! Glad
#3 - Humor iFokus fanns länge och det var den sajten som hade hand om medalj-jakten. Sajtvärden bad dock om att forumet skulle lyftas ut ur nätverket, och därför finns den inte kvar.
Med andra ord har de inte 'begravt medaljerna', men svårt att göra något när en sajt lyfts ut och framförallt när den som Humor blivit borttagen helt och hållet. ;)
Verkar som det råder oklarheter när det gäller humor sajten.
När iFokus lyfter ut en sajt från nätverket. Så normalt sett så kan alla fortfarande besöka de lyfta sajterna och man kan både läsa och skriva på dom bara man vet om adresserna.
Hade iFokus bara lyft humor på vanligt sätt så hade man fortfarande kunnat få medaljen, men nu är det inte så. Nu vet jag inte vilka ord jag ska använda när det gäller humor sajten. Den är låst, stängd, borttagen så ingen kan komma åt den längre. Det är ovanligt att iFokus gör så med sajter, men detta var speciellt. Så just medaljen som hörde ihop med humorsidan är "begravd".
Själva medaljakten hur man får de olika medaljerna finns ju numera på återbruk.
Edit. Endera missa jag en bit i inlägget ovanför mitt eller så har det lagts till i efterhand.
.