GULDMYNT?
Alltså, fattar inte detta med Guldmynt… Det droppar in ganska flitigt på sidorna nuförtiden. Nu har jag 74 st vill jag minnas.
Men sen när jag kollar på Mina inställningar så har jag bara 27 st. Samma mängd har jag haft sedan mannaminne.
Detta är nu inte världens största problem men jag bara undrar…🙂
Alphira jag undrar om du inte tittar på fel ställe. Går jag in på din sida så har du 27 Medaljer och de har inte med guldmynten att göra.
Om du kikar lite längre ner inne på din sida så ska du se en skattkista och där står då också hur många Guldmynt du har. Och där har du då också en länk till guldmyntsshopen.
.
Precis, det är 27 Medaljer du har. Här kan du se var du hittar dina mynt. http://support.ifokus.se/articles/4eb3b865d4ebea50a0007d53-info-guldmynt-sa-funkar-det?discussions-1
Tack snälla ni! Har förväxlat äpplen och päron.
#3 Du är så söt! 😃
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Sött av dig men jag har nästan 400 själv. :) Du behöver dom nog mer än jag gör. 🤗
Oj, herre guden, vad du har samlat på dig!!! (Man gräver guld i USA…)
Då är jag en riktig fattiglapp jämfört med dig!
Jag behöver inte dessa slantar men kan nog hitta någon användning för dom…
PS Roligt -avslappnande- att prata med dig "bakom kulisserna" om man säger så…🤗
Detsamma. 🌺
ni vill inte veta hur många jag har,.. och det finns nog de som har mer än jag :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Rita-S! Jo, vi vill veta!! 🙂
Här är en som har över 12.000 Guldmynt.
Mycket har du, Rita! 😮
Men undrar om någon kan slå Heras 12.000 st!!! 😮😮😮
13 det finns dom som har mer än mig :)
Vad säger du, människa!!!!!😮❤️
Finns ju många värdar som klickar på varje mynt de ser men inte nyttjar dom till något vet du :) Och som är inne.. typ.. hela tiden :P
Fast man behöver inte vara värd för att ha så mycket mynt. Vi får inte fler än andra. Många medlemmar är lika aktiva som en del värdar.
#17 jo men skillnaden är att värdar behöver inte använda av mynt för att bli Insider exempelvis :) så en sak mindre man behöver använda mynt för att ha.
18 det behöver inte aktiva medlemmar heller :)
Man kan skicka Insider, blommor och annat till nya medlemmar, så tynger guldmynten inte kassakistan. 😃
När får vi en tomte att skicka!!!??? I år vill jag gärna ha typ ett ljus, en julstjärna också….✨✨
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Jag som kämpat och har drygt 600… 😂
#20 Bra idé med ljus eller julstjärna, skulle var toppen!
Jag har absolut inte kämpat för att få ihop mynt och jag missar säkert många fler än jag ser, ändå har jag 1895 stycken.
Jag tycker att det finns för lite att använda dem till och med tanke på det dyker de upp tio gånger oftare än vad som behövs.
Vi kunde köpa lotter för dem förut, men då kom lotteriinspektionen och hotade med dryga böter och möjligheten försvann. 😭
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
25 här kan du läsa om det. http://support.ifokus.se/articles/4eb3b865d4ebea50a0007d53-info-guldmynt-sa-funkar-det?discussions-1