* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 1537 ggr
[VSK]
0

Går ej markera text med IE11

Går som sagt inte att markera text man skrivit och feta den innan publicering.

RobinEH
2

Det börjar änna bli dags för administratörerna att skriva en artikel om problemen med Internet Explorer.

Har har haft samma problem på universitetet. Har dock för mig att det i efterhand gick att redigera inlägget med verktygen.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

[VSK]
0

är det fel på iFokus eller MS  ??

RobinEH
0

Min personliga åsikt är att Internet Explorer har varit ett sattyg sedan dess lansering. I detta fallet så ligger problemet hos IE och iFokus. De klarar inte av varandra helt enkelt.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

annia1
0

När det gäller IE 11 så ligger nog problemen med största sannolikhet på den. Jag är på ett helt annat forum och där skriver dom bla om IE 11. Texten är helt på engelska. Som jag förstår artikeln så är det ju även problem mellan IE 11 och några av microsofts egna produkter.

Jag ser i trådar på det forum att det är många som problem med just IE 11 bland annat kopiera/klistra in och även andra problem. Så när det gäller IE 11 så ligger det nog på den.

.

[VSK]
0

OK jag får installera chrome igen…

Tack för svar.

bamse6311
0

Personligen har jag inga som helst problem med IE11.

Det enda som inträffat sedan jag uppdaterade till IE11 är det där med smilisarna som jag nu måste kopiera och klistra in men det går ju snabbt att göra på det sättet också.

I övrigt så har jag inga som helst problem med FORMATERA när jag skriver.

Bästa hälsningar,
SkrattarBertil

annia1
2

Bertil du säger emot dig själv. Först skriver du att du inte har några som helst problem med IE11 för att i nästa stycke säga att du har problem med smilisarna efter du installerat IE 11.

Jag vet inte om alla som har installerat IE 11 får problem av nåt slag. Och av dom som får problem så vet jag inte om dom får samma problem.

Men microsoft själva säger att det finns problem i IE 11. 

Sen finns det ju ett par trådar här på support när det gäller andra problem med IE då även i andra versioner, men vart det felet ligger vet jag inte.

.

[VSK]
0

jag kör med Chrome igen…

👍

bamse6311
0

#7 annia1
Tackar för påpekandet och tummen upp för det  Tummen upp

Jag borde naturligvis skrivit inga problem förutom det där med smilisarna.

Bästa hälsningar,
Bertil

annia1
0

VSK Vi får hoppas att microsoft snart får ordning på IE 11.

.

[VSK]
0

Mig gör det inte så mkt egentligen, men jag ville testa att köra med IE ett tag bara. Tycker IE11 är den just nu klart snabbaste läsaren av alla att surfa med. Men som Sajtvärd och medis, så måste jag kunna kopiera text snabbt och enkelt.

Tror IE11 har lite väl tighta säkerhetsinställningar just nu.

annia1
0

VSK nu är jag inte hundra då texten är på engelska. Men som jag fattar det så är det ev kompatibelsfunktionen som inte funkar ordentligt. Men jag kan fattat det fel.

För säkerhetsinställningar åtminstone en del av dom kan man ju påverka själv och ställa ner och prova.

.

[VSK]
0

Jo jag vet man kan lägga iFokus i trusted, och det hade jag gjort om det enbart gällde iFokus.se här.