* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettövrigt
Läst 1752 ggr
Hanna
2013-12-13 23:08
0

Hamster = relationer.ifokus??

Sökte efter ett ord på relationer.ifokus, men kommer istället till hamster.ifokus med länk http://hamster.relationer.ifokus.se/ ?? 🤔

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Hanna
2013-12-13 23:09
0

Verkar som att det mesta går att kombinera ihop. Men ska det vara så?

Karmatarerskanise
2013-12-14 00:05
0

Du använde alltså "sök på sajten" och fann denna adress? Konstigt att den leder nånvart!

Hanna
2013-12-14 00:13
0

#2 Ja, jag sökte endast på relationer och det kom upp länkar till hamster fast med relationer i länken. :S

Gasoline
2013-12-14 08:15
0

Ja, det var en märklig länk :-/

Hanna
2013-12-14 13:09
0

Konstiga är att alla kombinationer verkar fungera! Testade detta för skoj skull http://reptiler.support.ifokus.se/
Men varför fungerar det så? 🤔

Och det verkar gå med hur många ord som helst! http://hamster.relationer.reptiler.support.ifokus.se/ men den kommer alltid till det som står först. Jag blir galen. 😃

Men största funderingen är nog varför hamster kom upp när jag endast sökte inom sajten relationer! ☝️

Andina
2013-12-14 13:58
0

Vad märkligt - så blir det inte för mig… Kan det handla om vilken webbläsare att göra månne? (Har Chrome)

EDIT: Fel av mig! Gick in på Hamster o gjorde en sökning där, då fick jag upp samma typ av länkar. Men på andra sajter där jag också testat fungerade som vanligt. Så det tycks hända på vissa sajter "bara"…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Andina
2013-12-14 14:05
1

Gick in på reptiler o gjorde en sökning på ordet "Katter" - sökningen gällde enbart Reptiler.ifokus. då fick jag följande "svar":

"Din sökning - katter site:reptiler.support.ifokus.se - matchade inte något dokument.

Förslag:

• Kontrollera att alla ord är rättstavade.
  • Försök med andra sökord.
  • Försök med mer allmänna sökord.
  • Försök med färre sökord."

Så det ser ut som att "sökmotorn" tror att jag fortfarande befann mig på Support.. eller på båda sajterna samtidigt… ;) Kanske för att jag gått in på Reptiler från Support?

Åtminstone tog den med "support.ifokus.se" i sökningen… 

(Vill man vara lite konspiratorisk kan man tro att någon spionerar på en o kollar vilka sajter man besökt… 😉 *skojar!*)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Hanna
2013-12-14 14:57
0

Jag har också Chrome. Har ingen aning om vad som strular. Inte testat att söka på andra sajter än relationer. Ska testa och se vad som händer då. Grejen var att jag sökte efter ett helt vanligt ord och inte hamster när jag fick upp hamster.ifokus. 🤪

[etsan]
2013-12-16 15:06
0

Via safari blir detockså så för mig märker jag nu.

Hanna
2013-12-16 15:07
0

#9 Frågan är ju om det ska vara så eller om det bara blivit knasigt. 🤪

thea_thea
2013-12-17 15:51
0
Hanna
2013-12-17 16:09
0

#11 Och alltid det som står först den hittar till. Det jag tycker är konstigt är hur man kan kombinera så många ord men att den ändå alltid går in på första?

Fast det kanske inte är konstigt alls? 🤔