bugg? stora mellanrum - radbyte
Jag gjorde vanliga radbyten med entertangenten och ett inlägg blev jättekonstigt/fick enorma glapp. Varför blev det såhär?
http://viktminskning.ifokus.se/discussions/52d7c1b0ce12c42e0300281d-hjalp?discussions-1
Blir det likadant hela tiden? Ser du verktygsfältet ovanför textrutan?
ja jag ser verktygsfältet, och jag vet inte då jag inte skrivit sen dess. Men jag kan testa nu;
Testrad 1
Testrad 2
Testrad 3
Testrad 4
nu är det normalt igen.
Okej, då kan jag inte hjälpa dig. ;-)
Ser ut som att du tryckte enter två gånger? Brukar ha den vanan själv från andra sidor. Ibland blir textfältet man skriver i "normalt" så man måste trycka enter två gånger för att få tomrad, sedan då man klickar utanför textfältet så blir det såna mellanrum istället.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
nix, det såg normalt ut innan jag postade. Jag använder dessutom shift + enter för att inte få så stora hopp.
Hade du klistrat in nån del av texten från någon annanstans?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
nix. Inga konstigheter som kan medföra kod.
Får samma problem om jag använder shift + enter.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
För mig verkar det varit en tillfällighet
#9 & #10 Använde ni dator, surfplatta, mobil eller nåt annat när problemet uppstod? Vanliga versionen eller mobila? Och vilken webbläsare? Tassy, var det något av ovanstående som var annorlunda när problemet inte uppstod?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Vanlig dator, google chrome, - använt hela tiden.
Samma som #12.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#14 Gud vilken rörig tråd, orkade knappt läsa hälften, men nej jag känner inte igen problemet till 100%. Det jag råkade ut för var ju ännu större glapp ändå.
Raderat.
.
Jag kan få som ditt. Jag vill ha nytt stycke och klickar enter en gång.
Det blir då bara radbrytning. Nu klickar jag istället två gånger på enter.
Det blev då nytt stycke. Men kolla mellanrummet på den här texten jag skrivit i skrivrutan och sen på den publicerade. För mig ser det ut att vara det mellanrum som du har.
Så om du tittar på bilden så ser texten normal ut när jag skrev den, men fel sen när den publicerades.
Har korrigerat lite i texten efter jag publcerat.
.
Grejen är att jag skrev på exakt samma vis som jag alltid gör, och detta uppstod helt plötsligt. Sedan försvann problemet igen, utan att jag ändrade mitt skrivsätt på något vis.
Jag använder aldrig bara enter en gång, jag använder först enter, sen shift enter oftast, och det blir som jag vill ha det. Undantaget den här gången, så jag undrade vad som hänt.
Nu blev det sådär igen.
Tassy visst den tråden var/är rörig, Men i den står det att nån har fått det utan att dom gjort nåt särskilt. Och jag vet inte varför det händer, men det går att tvinga fram så att det blir lika ditt.
Så jag skulle tro om iFokus fixar det som går att återskapa så försvinner troligen även det spontana.
.