Smilisar
Varför kan jag inte lägga till smilisar? Har bara hänt ett par gånger att det lyckats.
Hälsning från en stor djurvän
Undrar samma..
Sitter du vid dator, ipad eller mobil?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
När du säger lyckats. Menar du då att du kan välja smiley men att dom inte hamnar i inlägget eller du får inte menyn där bland annat smileysarna finns?
Jag har samma problem här.
När jag sitter vid datorn få jag bara upp smileys rutan ibland, när jag väl får upp den och väljer något lämpligt händer inget annat än att rutan försvinner. Internet Explorer
När jag sitter vid mobilen kan jag inte skiva något tecken ihop (sammansatta) som bildar en smiley, för då försvinner både tecken samt all text efter detta. Chrome
Det hände mig också med IE så jag bytte till google chrome
Okey. Ska testa med chrome.
🤪 Det funkar i chrome men inte med explorer 11😎
Det funkar inte med smilisar i IE11 men då är det bara att "kopiera och klistra in".
Går i praktiken nästan lika fort och då slipper man den osäkra webbläsaren Chrome.
Har iofs själv både IE11 samt Chrome men använder nästan uteslutande bara IE11 då det är den säkraste webbläsaren som finns idag.
Vad ni än gör kära läsare så installera inte FF då den är full av "hål".
Bästa hälsningar,
Bertil
#8 Håller inte me dig ang Chrome. Jag tycker IE är betydligt mer osäker. Jag gillar chrome och anser absolut inte att den är osäker, räknar IE som betydligt mer osäker, använder aldrig den webbläsaren.
Själv fått förklarat av många kunniga att chrome är betydligt säkrare än IE. Och jag ser betydligt mer fördelar med Chrome också.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
# 8 Vad är det för osäkert med chrome? Min dataguru sa att den är bättre och han bedriver egen firma inom datorprogrammering åt företag.
Jag har blivit rekommenderad Chrome av sonen som jobbar med data.
/Maria
Jag har heller inga problem med chrome.