Smajlisar fungerar inte.
Finns säkert redan en tråd om detta, men jag har just fått mitt problem och det fanns ingen kategori för det.
Om jag klickar på "Smileysymbolen" så får jag upp alla de man kan välja, men de läggs inte in i inlägget när jag väljer en.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Jag har haft samma problem sedan förra helgen, smileysen samt allt efter denna försvinner när jag postar inlägget. Jag använder dock telefonens egna smileys och inte iFokus.
Testa att klicka i textrutan bredvid ett ord och klicka sedan på smiley ikonen och därefter väljer du smiley. Nu kommer det troligtvis inte komma någon smiley, dubbelklicka i textrutan igen och tryck på smiley ikonen, sen på din smiley du vill ha! (förlåt för min dåliga förklaring och detta funkar endast på datan)🙂
Ja det finns en annan tråd en lång en. Nu vet jag inte om det gäller samma, men det finns problem i IE 11 och det ligger alltså hos den. Vet inte hur det är i andra webbläsare.
.
Jag kör Chrome nu, men tackar för länken och kollar in där = )
Gasoline du skrev att du använder mobilen och där vet jag inte nå vad som kan spela in.
.
Nej, inte jag heller. Jag får köpa på dessa smileys så länge = )
Du kan väl inte lägga smileysar via mobilen? Det fungerar väl bara från datorn? Eller är jag helt ute och snurrar? 🤪
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.
#7 jo, om man använder "skrivbordsversion". Denna är dock jätte jobbig att använda i mobilen. Men det är mobilens egna smilys som inte visas och texten efter denna försvinner helt, även fast det bara blir tecken när jag använt dessa smileys. Jag kan inte sätta ihop tecken, då försvinner gubben och all text efter detta och detta tecken
Jag upptäckte att jag inte kunde använda det tecknet alls, det ser ut som detta ( men är kantigt istället för runt. Vet inte vad det heter men man använder det när man ska göra hjärtan. En del text försvann nu alltså eftersom jag försökte använda det.

> heter "större än". Vet inte om den har nåt annat namn.
#10 tack, just det tecknet fast åt andra hållet. Kan det heta mindre än då?
Hej,
Vi uppdaterade till windows 8.1 (och iexpl 11 troligtvis), och fick samma problem, att det inte funkar att lägga in smileys.
En workaround som funkar är annars att öppna smileys rutan, högerklicka på den smiley du vill ha, kopiera, gå tillbaka till ditt inlägg, högerklicka och välj klistra in, så funkar det…om än inte lika smidigt.
/Dan
Och jag kan meddela att detta nu fungerar både i datorn och på mobilen, både iFokus egna gubbar samt mobilens. För mig iallafall.
Happy Happy 🙂
Så bra!
Jag har inte alls övre raden med textredigering, punktlister, länkar & smileysar i min telefon, men så har jag ju också en Windows Phone…
#14 nu vet jag inte hur det fungerar med din mobil men; jag har inte heller det på min mobil, men går jag in på webbläsarens inställningar och kryssar i "begär skrivbordsversion" så får jag upp denna rad. Använder dock det sällan, då hela sajten blir jobbig att hantera med saker som rör sig och hoppar runt när man försöker att ta sig upp och ner på sidan. Men måste jag fetmarkera en text eller liknande brukar jag använda detta. :-)
Jag har nog inte den möjligheten…
#16 synd. . .

Mina funkar fortfarande inte.