Anonser i högerkant ?
ser annonser i höger kant fast jag vill ha reklamfritt ?
Någon som vet !?
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Det är lika här fast jag har adblock men jag ser inte hela annonser utan orden Annonser syns,mysko trodde det berodde på min dator men då tycks jag inte vara ensam om det i alla fall.
Vill också veta om nån vet varför ?
Jag har skrivit och frågat om detta. Har samma problem.
tror jag hittat svaret - 180 kr
#3 Det är ingen nyhet att man kan köpa iFokus utan reklam. Det har man kunna lääänge.
Jag har den tjänsten men ser ändå reklamen för tillfället.
Jag har inte tänkt på det men jag har också annonser i högerkant ser jag nu.
/Maria
Ni som fått reklam igen. Har ni kollat när ni betalade in senast. För det är lite mer än ett år sen som dom bytte så det inte längre gick att köpa via sms utan bara gick att köpa årsvis.
Så det kan vara så enkelt som jane är inne på att det har gått ut.
.
#6 Det har du rätt i.
Har glömt att kolla detta.
/Maria
Jag kommer inte ihåg hur man köper reklamfritt☺️
/Maria
Det gör du genom bankgiro det syns i länken jane la in. Har du betalat via internetbank så borde det finnas med i kontohistorik där. Eller ev om du har vanliga papperskontoutdrag så borde det finnas med där.
Så du får gå tillbaka till januari och/eller februari 2013 och titta. Förutsatt att du nyligen fått tillbaka reklamen.
.
Ah, tack.
Ska kolla detta.
Har ingen aning om när reklamen kom tillbaka haha.
/Maria
stina63 då låter det som det är nåt fel. Men kolla när du betalade för säkerhets skull. Så det inte bara så att det är fel på bannern där uppe. Och är det så att du ser all reklam i högerkant och även i trådar.
.
Ok då verkar det som det är nåt fel. För endera så ska du all reklam eller ingen alls. Om dom inte ändrat på reklamfritt, men det tror jag inte.
Just de två längst till höger har dom precis ändrat på. Så det får dom då kika på.
.
Ja de kommer nog dit där snart Annia1😃
Blir lite förvirrad För i länken står där iFokus utan reklam och Betala för iFokus insider 180 kr
Är de samma summa för iFokus utan reklam och iFokus Insider för dom som inte har de?
iFokus utan reklam
Betala för iFokus Insider till vårt Bankgiro-konto
Bankgironumret är 5143-5030.
Betalning sker årsvis och beloppet är 180 kronor.
samma här men har alltid haft det så jag vill inte bli av med den😊
Annia; det är inte att tiden gått ut eftersom jag endast ser två annonser utanför själva iFokus blad. Inget i trådar eller annat.
#19 Så har jag det också. Enbart i högerkanten.
/Maria
Eftersom ni bara ser de två längst ut så är det fel. Men min naturliga reaktion var att det gått ut då det är ungefär ett år sen man fick börja betala reklamfritt per år. Så det ska börja gå ut för dom som betalade då.
stina63 Insider har du eftersom du är Medarbetare.
.
Har nu fått veta att det är en bugg som dom håller på att titta på.
Och nu var dom borta hos mig 😃
Borta! 👍
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Japp, det var den här med men jag märkte det inte förrän nu när jag gick in och läste här.
Jag ser inte mindre än elefanter tydligen😃
/Maria
Ja det var en bugg - skönt det är åtgärdat nu :-)
Jösses var det en bugg.. Ser att den är borta nu, Okej Helt okej för mej. För om jag inte vill ha den så betalar jag om jag tycker de är för störande Men de är borta ser jag