* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettinställningar
Läst 701 ggr
InkaAthilea
2014-02-09 15:05
0

Bokmärken...

Jag har lagt till en del bokmärken och så fort det skrivs en kommentar får jag mail. Imorse hade jag ungefär 80 sådana mail. De flesta mailen rörde en och samma inlägg/artikel. Är det meningen att man ska få mail så fort nån kommenterar? Eller kan man ändra i inställningar på nåt vis så att man får bara en gång om dagen? 

Detta började igår/inatt och jag fick Insider igår, det kanske har nåt med saken att göra?

"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"

Fridaaaa
2014-02-09 15:11
0

När jag bokmärker får inte jag mail, då kommer det i  "mina inlägg" som om jag har skrivit i tråden.
Bevakar man, ska det väl komma mail?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

InkaAthilea
2014-02-09 15:34
0

Hmm nu verkar jag ha blandat ihop det men hur som helst så får jag bevakningsmail hela tiden. När jag längst ner i mailet klickar på: ändra inställningarna, så står det ungefär "välj att få bevakning med en gåbg" det verkar som att det är det jag har..vill inte ha det. Förstår inte hur jag väljer att ha det som innan- det vill säga att bara få en gång dagligen. ..

"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"

InkaAthilea
2014-02-09 15:35
0

Vad jag vet har jag inte valt att få de med en gång..

annia1
2014-02-10 01:39
0

InkaAthilea när det gäller kommentarer på trådar (som du skriver om) så får man mail direkt och det oavsett om man har Insider eller inte. Så där kan man inte välja mellan ett eller flera. Lägger du en tråd på bevakning så får du på varje kommentar direkt den skrivs.

Om du går in på dina inställningar uppe till höger och sen på bevakningar till vänster. Där finns överst sajter du har på bevakning och sen nedanför trådar du har på bevakning. Längst ner finns en länk där du kan ta bort alla trådbevakningar. Annars kan du kika på trådnamnen som står där och ta bort dom en och en.

När det gäller nystartade trådar så kan man välja när man har Insider. Det är det den text du ser gäller. Är den ibockad så får du mail direkt en tråd startas. Så vill du bara få mail en gång om dan på nystartade trådar (som du verkar haft) så ska den rutan vara tom. Är den ibockad så ta bort den och sen spara.

Det jag kan tänka mig ha hänt då du även skriver om bokmärken. Att du i trådar har klickat på bevaka istället för bokmärk.

.

InkaAthilea
2014-02-10 05:48
0

Ok. Tack! Nu bockade jag iallafall av alla trådar, att jag inte ville ha mail då en ny kommentar kommer. Min mail blev översvämmad, :-)