Ny sajt?
Kände idag att jag ville ha en sida att bara kunna skriva på. Att bara få skriva om hur min dag varit. Att få säga hur man känner. För min dag har varit dålig och hade varit skönt att få skriva av sig och bara prata med folk. En sida där man också kan hjälpa annat folk som haft en dålig dag eller som alltid mår dåligt.
Jag vet att det finns diverse sidor man skulle kunna skriva på, tex psykologi, ångestsjukdomar, ensamhet och tonåring/kvinna i fokus. Men ingen kändes riktigt rätt för mig att skriva i. För jag har ingen diagnos så känner att jag inte passar in på ångestsjukdomar och psykologi i fokus, jag är inte ensam men man kan må dåligt ändå, och på tonåringar i fokus gillar jag inte att skriva, då det är så mycket prat om saker som ger mig ångest.
Kvinna i fokus skulle jag väl kanske kunna skriva i, men finns säkert killar där ute som inte skulle känna sig hemma där, och de ska ju också få skriva av sig.
Skulle vilja ha en sajt där alla kan skriva, vare sig man har diagnos eller bara haft en dålig dag, eller både och. Lite som en hjälp sida med folk man kan prata med om man känner sig dålig. Jag kikar gärna med folk om de vill ha någon att prata med, för kan vara så skönt att få prata med en främling eller bara någon alls.
Vill gärna höra era åsikter om detta. För mig skulle det kännas väldigt bra att få prata med folk, och att låta folk prata med mig.
//Nike
Livskvalitet.ifokus.se?
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Relationer har många sådana trådar.