* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettövrigt
Läst 1044 ggr
[Hallons]
2014-02-14 23:05
5

Mobilversionen

Hej! Som vi människor oftast beter oss, kan vi vara negativa mot saker som är nya. Jag tänkte mest höra vad ni andra tycker om iFokus nya mobilversion. Jag vet själv inte riktigt vad jag ska säga. Jag tycker att iFokus börjar likna någon Windows grej. Blått, vitt, blått. Vill inte vara negativ. Men kan inte hålla mig från att skriva ner mina, mindre, positiva tankar. Jag har lite svårt att förstå mig på den nya mobilversionen. Stör mig på att när jag går in på länken som ni gett ut för att iFokus ska vara som vanligt igen byts återigen till mobilversionen efter ett tag. Samt att man inte ser sajtens header :/ störigt är det också med det blåa ljuset. Mobilversionen känns som någon fotbolls-arena Är det någon annan som håller med? Har andra tankar mm. Någon mer som varit med om att man inte kan vara inne på vanliga iFokus versionen på mobilen, trots att man tryckt på länken?

ullebull
2014-02-14 23:08
3

i don´t like it.

jaja, gnällig men nog var det bättre förr haha

StillaSinnet
2014-02-15 10:00
1

Jag gillar en inte heller… men nu har jag fått tillbaka skrivbordsverionen igen och surfar som vanligt på den sidan via mobilen. Synd dock att det inte funkar med smilysar

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

[Thiah]
2014-02-15 10:03
1

Jag tycker faktiskt bättre om denna än om förra mobilversionen. Sen för mig har den funkat riktigt bra med det jag vill göra. Bara de fixar buggarna så har jag gärna kvar denna mobilversion på min telefon.

StillaSinnet
2014-02-15 10:09
2

#3 tja…mellan pest och kolera…men den är ändå inte bra. Jag inväntar en fullversion som fungerar först

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

[Hallons]
2014-02-15 11:19
0

#4 håller med

[Hallons]
2014-02-24 23:16
0

Putt