* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 950 ggr
linn8
0

kan inte lägga upp bilder?

hej jag kan inte lägga upp bilder ifrån datorn sen jag installerade internet explore (stavning). jag kan heller inte se text menyn där ändrar text storlek mm. hur ska jag göra:(?

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Stephanie
1

Ett tips är att installera Google Chrome istället. En mycket bättre webbläsare än Internet Explorer 🙂

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

linn8
0

#1 hur avinstallerar man då:)?

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Stephanie
1

Du behöver inte avinstallera internet explorer, byt bara standardwebbläsare 🙂 För övrigt brukar väl Internet explorer vara förinstallerat på de flesta pc, så vad är det för dator du har?

linn8
0

#3 jag har en fujitsu tror jag den hette…? Men hur gör man för att ladda ner chrome?

Stephanie
1

Här kan du hämta chrome. Det bör vara rätt enkelt, mest trycka på "nästa" och sen är det klart 😃

linn8
0

#5 tack så jätte mycket!

linn8
1

#5 yey det fungerade😃 du räddade min dag lite nu🤫

Stephanie
1

Har du installerat chrome nu? 🙂 Har du gjort den till standardwebbläsare också? Och fungerar iFokus som det ska igen?

linn8
2

#8 japp på allt;)