Funkar "Anmäl"?
Undrar om det är något knas med funktionen att anmäla inlägg genom att klicka på "Anmäl"…
är det inte så att det måste vara nog många som anmäler för att det ska hända ngt?
När man anmäler ska det komma upp en bekräftelseruta.
Så att man bara inte klickar fel så att säga.
Funkar inte det?
/Maria
Jo, bekräftelserutan kommer upp men det står inget antal efter…
hm… jag kanske lever i det förgågna, det kanske är borttaget den funktionen… att man såg efter Anmäl hur många som anmält… hm… (men jag tyckte ju att jag såg det häromdagen, inte alls länge sedan)
Antalet ser man bara om man är Sajtvärd eller Medarbetare på just den sidan.
Det är dolt för övriga medlemmar.
/Maria
#3 Antalet har medlemmar aldrig kunnat se, enbart Sajtvärd och Medarbetare på den sajten.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Aldrig? ALLDRIIIGG?
mjae… jag tycker mig minnas att jag sett antal på andra sajter där jag INTE varit varken värd eller medis…. men jag använder så sällan funktionen så det kan ha varit länge sedan..
#6 Jag har aldrig sett det på någon annan sajt än de jag är Medarbetare på. Och mig veterligen har det aldrig funnits heller.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag tror som Frida. Att det aldrig varit så tidigare heller.
/Maria

Är det någon som funktionen fungerar bra för?
(Ursäkta kapningen Grodan, skäll på mej om du misstycker)
På min sajt missbrukas den enbart, vilket gör att den sitter på max eftersom det blir väldigt mycket liv och arbete när något felaktigt lyckas bli borttaget…
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Grodan man har aldrig kunnat se antal anmälningar på andra sajter än de man är admin på. Aldrig.
9 Det har fungerat bra på flera sajter. Speciellt när troll varit i farten.
attans…😊
nåja, nu fick vi lite karma i a f ❤️lol
#9 Det har fungerat jättebra på mina sajter. Missbrukas absolut inte, om nåt så tycker jag i så fall snarare att folk är för snåla med det. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#9 vart med om att en har behövt sänka röstvärde på vissa och eller höja tröskelvärdet på andra för att bli av med missbruk av anmäl funktionen.

Kul att det fungerar för er! Tror problemet på iller är att de flesta känner varandra mer eller mindre utanför forumet, blir lätt lite "vi och dom".
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
14 Det är det som är så bra. Att man själv kan ställa in vad som krävs :)
#15 Verkligen bra att man kan det, och så kan man anpassa efter behov.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Vad ska man anmäla för
Vad ska man anmäla för