Ojoj! Förvirrad
Hejsan, tänkte bara skriva lite här och be om lite hjälp. Så kom gärna med tankar och förslag.
Jag har pratat med en tjej nu ett tag i skolan, det är kul och jag är väl lite halvintresserad sådär! Grejen i det här är att en annan tjej har börjat prata med mig och jag tycker väl om henne också liksom, men vet inte vad som är "okej" att göra? Hur ska man handskas med det här?
Halloj Hugo!
Det här är Support för iFokus nätverk.
Jag föreslår att du går in på någon av nedanstående sidor och skriver istället
Hem & Familj
Barn, Barnens, Compact Living, Förskola, Gravid, Hemmet, Husmorstips, IVF, Man, Relationer, Tonåringar
Kropp & Själ
5:2-dieten, Allergier, Alt behandlingar, Andlig skepticism, Andlig utveckling, Astrologi, Beroenden, Bipolär sjukdom, Bodyart, Bokstavsfolk, Borderline, Cancer, Druid & Shaman, Drömmar, Ensamhet, Existens, Feng shui, Fibromyalgi, HBT, Healing, Himlen, Hypermobilitet, Hår, Hälsa, Häxor, Insidan, Jesus, Kolhydrater, Kost, Kvinna, Law of Attraction, Lenormand, Mag- & Tarmsjukdomar, Misshandel, Mobbing, Morgondagens tro, Naglar, PAH, Personlig utveckling, Psykologi, Reumatism, Rörelsehinder, Självkänsla, Skolios, Skönhetsrecept, Social fobi, Spiritualism, Synskadade, Tarot, Träning, Tvillingflammor, Viktminskning, Viktoperation, Wicca, Ångestsjukdomar, Änglar, Ätstörningar, Övernaturligt