Spam?
Vad räknas som spam här och är det ok?
Tänker på en viss medlem som nyss skapats (ca 16.45 idag) och lägger ut en enkätundersökning på alla olika sajter som enda aktivitet. Med individuell rubrik, så det är ju en person som sitter bakom och skriver. Kanske bara jag som tycker att det inte riktigt känns ok.
Finns det någon funktion för att skicka en anmälan på en medlem?
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Ja jag har med sett den medlemmen. Och varit mer än den medlemmen som gjort det, skapar "undersökningar" för varje sajt.
Mitt virusprogram larmade på länk av medlem, så öppna inte undersökningslänkarna!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det är inte ok och är uppmärksammat.
#2 skönt!
Hur är det med att anmäla en medlem som beter sig illa/skapar oreda på många sajter?
Letade efter någon ''anmäl'' knapp på nåns sida, gärna där man kan skriva vad man anser medlemmen gjort för fel. Istället för att ta det öppet här?
Sådan här spam kan man som insidermedlem anmäla vid själva inlägget. Det hjälper oss i admin.
Så det är en bra ide om jag anmäler varje inlägg för sig även om ni har uppmärksammat det?
6 Ja, för tyvärr är inte alla sajters admin inne varje dag och kan se det.
Han/hon har i alla fall skapat en del fyndiga rubriker 😉men det är ju givetvis inget försvar….
/Maria
Detta var väl en undersökning om tilliten till massmedia om jag minns rätt? För en sådan undersökning är på gång igen åtminstone i liten skala 😎
Säker på att denna medlem inte är avstängd?
Okej, Tack för infon. Gissade lite att det var samma sak.