Kan inte se din skärmdump!
Det blir att den här sidan laddar hela tiden och inte blir klar.
Så det är något tok med bilden!!
☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅
………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅
Hmm, konstigt i så fall, ska inte vara något problem med skärmdumpen i sig.
Däremot när jag gick in på den här tråden igen via senaste inlägg-listan, kom exakt samma annons upp. Den liksom "täcker" iFokus med grått, och i mitten har det dykt upp annonser för lego och stena line.
Inga problem med den skärmdumpen. Bilden är bra.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
#3 Bra att den funkar även för andra än mig!
funkar för mig med. så gör det här också!
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Så ska det såklart inte vara, jag har fört det vidare. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Då är det en ny bugg, då för jag kan inte se skärmdumpen i FF och när jag kollar via opera ser jag en liten bild som blinkar till och försvinner fortare än kvickt🤔
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Jag använder Chrome, brukar ju funka bra annars.
Jag har adblock installerad men skärmdumpen borde gå att se? Är det en jpg fil? Jag har I Explorer 10 som jag använder nu.
#9 Ja, det är en jpg
#9 Jag såg inte heller skärmdumpen fram tills det jag pausade mitt adblock. 🤔 Konstigt.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Det måste va något tok som ligger med i TS bild.
För nu ser jag bilden med adblock!
Det enda jag gjorde var att lägga in bilden pse o sen spara bilden så försvann något som ligger med i den första bilden TS gjorde.
Det jag funderar över är varför det ens dyker upp sådan reklam, för det är ju oerhört irriterande.
När jag gjorde bilden sparade jag den i Paint, precis som jag alltid gjort med skärmdumpar förut. Har inte gjort något annat med den än att spara som jpg.
#15 Det kan va något med din webbläsare som har fått något fulprogram installerat. Gå till datorn o fråga där med om det här
Kolla den här länken och vad #3 skriver.
Prova att rensa ur lite skräpprogram.
Jag ser en annan version av annonsen bland inläggen, precis som en vanlig reklam, men den dyker även upp ibland i "helskärm" så att säga.
#18 Min upplagda bild heter också reklam.
Wony det du skriver säger mig att denna stora hör till iFokus annonserna. Att det är nåt speciellt med den.
Taggeman det var det jag sa, som var konstigt att jag ser den andra. Nu när jag kikade på båda bilderna igen så skiljer det lite i namnet. Wonys bild heter bara reklam din heter reklam-1 så möjligt att den lilla skillnaden som gör det.
.
#0: Det där är en annonskampanj som går på iFokus nu. Den expanderas och blir så där om du håller muspekaren över filmen under huvudinläggen en stund. Klicka på krysset i övre högra hörnet om du vill stänga den.
#22 Det räcker med att muspekaren nuddar bilden så drar den igång, ytterst irriterande.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
#22 Som Vallhund skriver räcker det med att man snuddar vid bilden. Och ofta är det, flera gånger i timmen ibland.
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes