* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettönskemål-förslag
Läst 655 ggr
Huygens
2

Bokmärka inlägg

Jag vill kunna bokmärka enskilda inlägg med en textkommentar, t ex "bra recept" el dyl.

Fridaaaa
0

Hur menar du? När man bokmärker så kommer tråden upp bland de trådar du kommenterat, som om du har kommenterat i den.
Så förstår inte riktigt hur du menar?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Huygens
0

Ej trådar. Tänk en tråd - många inlägg.

Om du har 200 inlägg, men bara ett inlägg är intressant, t ex om du vill bokmärka inlägg #133 och lägga på en kommentar, så går det inte genom iFokus egna metoder.

Fridaaaa
0

#2 Aha du menar så. Därför jag undrade, då jag sett många som skrivit just inlägg när de menat trådar.
Ja det hade ju varit en idé om det hade gått 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Karmatarerskanise
1

2 att kommentera mitt i trådar blir väldigt rörigt. Bättre som det är nu att ma  skriver vilket inlägg man svarar till.

Huygens
5

#4 Handlar inte om det. Handlar om privata bokmärken som ingen annan ser.

beem
4

Enkelt är att  kopiera inlägget och lägga i din anteckningsbok på iFokus……….i väntan på annan lösning.

Sorg är kärlek som blivit hemlös

Inkanyezi
4

Eller bokmärka inlägget i din webbläsare. Man börjar alltså med att klicka på inläggets siffra, exempelvis #7, och så spar man det som ett bokmärke i webbläsaren. Det finns några olika kategorier i webbläsaren, och någon webbläsare kan ha möjlighet att skapa mappar för bokmärken, så att man kan sortera exempelvis efter sajt.