* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etiketttips-information
Läst 919 ggr
[Apelsinpajen]
0

Mer om mig?

Hur ändrar man där det står "mer om mig" och sen kön och stad och sådär? Ser ingen ändra/edit knapp och har kikat runt lite överallt men hittar inget om det. Någon som vill vara snäll och hjälpa den lilla nykomlingen? :)

leemland
0

Uppe vid ditt namn är där en "knapp" som heter inställningar. :)  Och sedan kollar du till vänster under om mig eller något liknande :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

OberonsMatte
0

Klicka på Inställningar uppe vid din inloggningsruta. Sedan på "Personlig information" under kontoinställningar.

Sajtvärd Katter iFokus

[Apelsinpajen]
0

Tack så mycket båda två! :) Vet tyvärr inte heller hur man "taggar" folk här… :/

#1 #2

leemland
0

#3 Hur menar du?

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Fridaaaa
1

#3 Man kan inte tagga folk här som man gör på FB, däremot kan man göra som jag gjorde, sätta numret på kommentaren man syftar till :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Apelsinpajen]
0

Menade så! Liksom…hänvisa. :) Men vet fortfarande inte hur man gör, är det bara att #5 ?

Edit: Det va så enkelt, tacktack! :D

Fridaaaa
0

#6 Precis 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.