Sluta bevaka trådar
Hur stänger jag av/slutar bevaka enskilda trådar? Det spelar ingen roll vad jag provat, utan jag verkar forsätta ha bevakning på trådar som jag tappat intresset för och som det kommer nya inlägg i.
Hur har du gjort?
Jag har klickat på "Bevaka" uppe till höger och sedan i den ruta som kommer upp har jag gjort olika varianter på att antingen trycka eller inte trycka på länkarna. Det är lite oklart om ett klick på en länk får den effekt som texten på länken säger "Avsluta prenumeration av kommentarer till Sluta bevaka trådar"
Jag begriper inte riktigt vad jag gör för fel.
Samma här, jag tryckte på bevaka, sen kunde jag inte få bort bevakningen, men sen försvann alla inlägg jag deltog i från bevakningsrutan.
Jag är lite osäker på vad den här tråden handlar om för rutan till höger (mina inlägg) och länken bevaka har inte med varandra att göra.
Länken bevaka om man klickar på länk där så får man ett mail till sitt mailkonto när det skrivits nytt i den aktuella tråden. Vill man inte längre få mail så finns det två sätt att få bort det.
Ena är att man går in i den aktuella tråden och klickar på länken bevaka och där klickar på avsluta prenumeration då ändras länken till prenumerera. Andra sättet är att man går in på inställningar uppe till höger och sen till vänster på bevakningar och där letar upp tråden och tar bort den. Då ska man inte längre få mail.
Rutan till höger (mina inlägg) i den rutan dyker det upp trådar man skrivit i här på iFokus. Har man valt att bokmärka en tråd så dyker även den upp i rutan till höger. Vill man inte längre att en tråd man skrivit i ska dyka upp där så får man klicka på krysset som finns till höger om rubriken.
AnimalLover att dina inlägg försvann beror på att du hade läst alla trådar som du hade där.
.
#0: Jag tycker det enklaste sättet är att klicka på länken nertill i bevakningsmailen.
ok, jag kanske bara gjort fel förut. :)