Annons:
Etikettövrigt
Läst 1801 ggr
Nelley
2014-05-30 04:52

Gapskrattet

humor iFokus är ju borta, ska medaljen gapskrattet ändå finnas kvar? Det är ju då omöjligt för folk som kommer senare än när den försvann att få alla Medaljer. Syftar inte på mej men många "samlar" ju typ.🙂

Annons:
Taggeman
2014-05-30 10:12
#1

Kan meddela att medaljen nomaden försvann med mobiluppdateringen (2014-02-12) så den går inte heller att få nu.

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

Maria
2014-05-30 10:16
#2

Spelar det någon roll?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Cessy
2014-05-30 12:34
#3

Om det spelar någon roll eller inte beror ju på om man är sådan som gillar o jaga medaljerna. Gör man inte det så spelar det givetvis ingen roll, men för de som finner ett nöje i att samla o leta Medaljer så spelar det givetvis stor roll att vissa inte går o få tag på längre.

Honestyisdead
2014-05-30 12:46
#4

Medaljerna kommer ses över och anpassas till det nya iFokus. Detta har meddelats i en annan tråd om detta. Prova gärna sökfunktionen :)

backpacker
2014-05-30 14:34
#5

Jag prova sökfunktionen o fann den här tråden för ca 4 månader sen.   http://support.ifokus.se/discussions/52def8c0ce12c414f0000c9f-hejsan-2

Det verkar ta tid att rätta till det här. Jag undrar när dom får i ordning på medaljerna.

Resa är livet! Glad

Honestyisdead
2014-05-30 14:36
#6

5 Eftersom medaljerna inte påverkar användandet av iFokus prioriteras annat före.

Annons:
Skorpion76
2014-05-31 08:13
#7

Jag skulle vilja ha tag på dessa medaljer:

  1. Gapskrattet

  2. Nomaden

  3. Supporten

  4. Snabelaet

  5. Responsen

Två av dessa går inte att få tag på längre och de andra tre finns det ingen beskrivning till.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Maria
2014-05-31 08:15
#8

Det SKA vara svårt😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Skorpion76
2014-05-31 10:30
#9

#8 Jo, det kan jag till vis del hålla med om, men om det blir för svårt tröttnar man.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Maria
2014-05-31 18:16
#10

#9 Du har ju inte varit medlem på iFokus så länge. Jag har varit med sedan 2007 och saknar fortfarande flera Medaljer.🙂

Hur kul vore det om man fick alla på några månader?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Skorpion76
2014-05-31 19:43
#11

#10 Det skulle inte vara så rolig, men samtidigt är det heller inte kul när vissa Medaljer inte fungerar.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Honestyisdead
2014-05-31 20:28
#12

11 Det är bara en kul grej. Det ska fixas med medaljerna, när återstår att se.

Taggeman
2014-06-01 00:34
#13

Vi på medalj-jakten undrar fortfarande om det går att kunna få dom här 3 sista som som ingen har fått än?

  1. Supporten
  2. Snabelaet
  3. Responsen

Det kan va så att dom utlösande mekanismerna för att få dom här medaljerna inte fungerar. I så fall borde det va bra om någon som har konstruerat medaljerna kunde berätta hur det ligger till.

I början då medaljerna kom ut fick vi små ledtrådar om en del Medaljer för att klura på, men dom här sista är det tyst om.

Vi som håller på med medaljjakten skulle va glada om man kunde få något som helst besked om dom här sista medaljerna.

Hälsningar Taggeman.

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

Annons:
beem
2014-06-01 15:07
#14

#13 Jag har  flera gånger bett om ledtrådar men får inte svar av de som skapade detta. Jag har gett upp och antar att tystnaden beror på  att de förmodligen inte gäller längre.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

vallhund
2014-06-02 05:39
#15

Hera har flera ggr nu i tråden skrivit att medaljerna inte är prio nr 1 för ifokusgrabbarna att fixa, viktigare saker som berör hur hela nätverket fungerar är viktigare, har ni missat det?

Fö så är det inne på http://aterbruk.ifokus.se/discussions/5385fc15ce12c41623001ced-medalj-jakten-nr-8?discussions-1

Som medaljjakten håller till, försök med era frågor där istället, den här sidan är för support, vilket torde framgå av namnet.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Taggeman
2014-06-02 08:06
#16

#13 Dom här medaljerna som vi diskuterar här är en supportfråga eftersom det inte fungerar att få dom, Någon av dom som har konstruerat dom här skulle kunna berätta om dom fungerar att få. Visste vi det skulle vi inte va här o fråga/tjata!

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

beem
2014-06-02 09:56
#17

Varför drar man igång en sak som medaljjakten om man sen inte har tid att följa upp den. Jag förstår om killarna  inte hinner med och vill prioritera annat men då kan de  väl utse en Medarbetare här på support som kan hjälpa till med tips. Vi tröttnar ju på lekar när de inte leder någon vart.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Skorpion76
2014-06-02 14:23
#18

#17 Håller helt och hållet med!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Maria
2014-06-02 15:31
#19

#17 Det handlar väl om att man håller på att göra om iFokus ganska så grundligt vad jag förstått och då har vissa Medaljer blivit omöjliga att ta.

Precis som flera skriver så prioriteras annat viktigare före detta.

Att utse en Medarbetare för att tipsa vore ju att ta udden av hela "leken"

Det gäller att ha tålamod.😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Honestyisdead
2014-06-02 15:50
#20

17 Förändringar är naturligt när forum växer. Ska man strunta i roliga saker för att saker utvecklas? 

Lägg det på is sålänge om det inte är kul. Gapskrattet går inte att få i dag. Däremot finns över 50 man KAN få. Räcker inte det får man avvakta.

Annons:
bamse6311
2014-06-03 04:20
#21

Kan verkligen INTE förstå allt det här med Medaljer, guldpengar samt karma och annat!

Personligen så är jag på iFokus för att deltaga i sajter som berör mig och där jag både kan läsa inlägg samt själv göra inlägg i ämnen och ämnesoråden som ligger mig starkt om hjärtat.

Har själv fått goda råd samt även tror att jag själv givit en del sådana i områden/sajter som berör bildbehandling, android, mobiltelefoner, datorn, foto och inte minst sajten ensamhet.

Personligen för min del så är allt sådant här som Medaljer, guldpengar, karma osv helt och hållet ovidkommande och jag fattar faktiskt inte vad det skall vara bra till med sådant.

Förstår iofs hur ägarna till iFokus tänker men jag kan verkligen inte tänka mig att det minns så många "vuxna" människor som sitter här för att jaga Medaljer, guldpengar eller annat.

Personligen och det är som sagt var min personliga tro att de flesta "vuxna" medlemmar här på iFokus är här för att byta åsikter och som sagt var för att kanske lära sig något av varandra.

Bästa hälsningar,
Bertil

Emo
2014-06-03 07:16
#22

Det ena utesluter inte det andra. Man kan vara allvarligt intresserad av mycket men ändå gilla att ha roligt och umgås även på ett mycket avslappat sätt.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

vallhund
2014-06-07 09:58
#23

#21 Vad är avsikten med att skriva i tråden öht? Att påpeka att du är "vuxen" till skillnad mot oss andra?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Skorpion76
2014-06-07 14:41
#24

Mors lilla Olle i skogen gick,
rosor på kinden och solsken i blick.
Läpparna små utav bär äro blå,
bara jag slapp att så ensam här gå!
Brummelibrum, vem lufsar där?
Buskarna knaka. En hund visst det är…
Lurvig är pälsen, men Olle blir glad:
Åh, en kamrat, det var bra se god dag!

Klappar så björnen med händer små,
räcker fram korgen: Se där, smaka på!
Nalle, han slukar mest allt vad där är:
Hör du, jag tror, att du tycker om bär.
Mor fick nu se dem, gav till ett skri.
Björnen sprang bort, nu är leken förbi.
Å, varför skrämde du undan min vän?
Mor lilla, be honom komma igen!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

bamse6311
2014-06-07 15:27
#25

#22 Emo

Nej, det ena behöver inte utesluta det andra.
Alla så är vi ju olika som tur är och har olika intresse av olika saker även om det är samma forum vi är på.

Bara härligt att vi alla kan dela våra åsikter med varandra och när jag såg tråden så gav jag bara min åsikt om det här med Medaljer, precis som alla andra också har gett sina åsikter och synpunkter.

Som sagt var så härligt att vi alla kan dela åsikter med varandra och varje åsikt är ju lika mycket värd som de andra och att vi respekterar varandras åsikter.

Bästa hälsningar,
Bertil

Upp till toppen
Annons: