Inloggnings problem.
När jag ska logga in med min mobil på Ensamhet är det mycket och alltid ett flertal olika störningar. När jag ställer mig i inloggnings fönstret försvinner inloggnings fönstret och kommer tillbaka när jag angett första bokstaven. När jag sedan ska skriva mitt lösen ord upprepas samma beteende. Grejen nr2 är att markören hoppar tillbaka ett steg i dessa båda skrivfält. Att logga in på Övernaturligt, Support, Kvinna är inga problem, det verkar vara ett isolerat problem för just Ensamhet.
Jag borde vara lite tydligare. Problemet är vi inloggning från www.iFokus.se Inte från www.ensamhet.iFokus.se Det är alltså iFokus första sida ovan problem finns.
Är det likadant om du provar någon annan webbläsare?
Inte vad jag kan se. Det är från mobilen, vad den nu kallas, och från www.iFokus.se Så det verka vara inloggning från just den sida bara. iPhone4 står det på kartongen som telefonen kom i. Inloggning från datorn funkar alltid bra.
Okej. Prova att gå till Inställningar > Safari och välj "Rensa historik".
Snitslad bana är körd => problemet kvarstår. Jag till ock med stängde av telefonen och starta om efter körd bana. Men Om det är min telefon som strular, då gräver vi inte ner oss i de. Jag kan ju göra en "work around" och logga in på "sida 2". Detr snart dax att fokusera på sill o jordgubbar.
Ett tillägg! Problemen ovan gäller när jag använder iPhone4 och ska logga in från "full versionen". iPhone4 och inloggning på mobilversionen funkar klockrent!