Smilisar (igen)
Jippie.
Med den här nya versionen av iFokus så funkar det att även med IE11 trycka på smilisar utan att behöva kopiera och klistra in 👍😃
Bästa hälsningar,
Bertil
har det inte alltid gjort det? jag har då aldrig behövt klistra in.
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
dubbepost
// Linah
Gerbilsidan
#1 lollynonna
Det har ju varit problem med det i IE11 att man inte bara kunde trycka på en smilis och får den inlagd utan var tvungen att kopiera och klistra in.
Nåväl, nu har det kanske inte med den nya versionen av iFokus att göra utan kan ha blivit ändrat tidigare.
Jag har inte testat det på ett tag då jag vet att det både för mig och andra med IE11 var så att man behövde öppna smilislådan och kopiera och klistra in så det är på det sättet som jag lagt till smilisar under ett tag nu.
Hur som helst så bra att man inte behöver ta den "omvägen" även om det heller inte ta så lång tid.
Bästa hälsningar,
🙂Bertil
#3 jaha,kul att det funkar nu då🙂
// Linah
Gerbilsidan
#3 - Det ska vara i och med nya versionen. Satt och slet mig i håret över IE11 och editorn i förra veckan. ;) Tänkte inte på att det var trasigt på gamla versionen, dock.
-- erik
#5 Erik
Jo, det har ju varit flera stycken som tidigare skrivit om det där med IE11 och smilisar.
Andra har skrivit om andra problem liknande det som du har haft med editorn och att de behövde trycka på F5 lite då och då.
För min del så har det enbart varit det där med smilisar.
Hur som helst så jättebra att problemen med IE11 nu med den nya versionen av iFokus verkar vara lösta.
Bästa hälsningar,
Bertil