Kod istället för text
Min kommentar #9 i denna tråd blev anmäld och raderad flera gånger och nu när den publicerats igen så är det kod istället för texten som stod.
hittade felet var på min sida virus relaterat skräp eller tror iaf det va det setat o kämpa med att få bort skräpet från datorn ett tag nu, fått bort det men fick offra en del system filer så blir en ominstalation snart då systemet är ytterst instabilt.
fick in liknande text i medelanden till emma som jag skicka när jag skrev att det var åter postat där för jag misstänker att felet va skräpet på min ände, kan ju ha fel med min misstanke dock.
För mig låter det väldigt konstigt om du åstadkommit det som finns i det inlägget. Om du bara återpublicerade inlägget på vanligt sätt så ska du inte kunna få in nåt i inlägget. Utan enda sättet för att du ska kunna få in nåt i det inlägget är om klistrade in text i det.
.
Kan bara försäkra att koden i inlägget inte kommer från iFokus. Ser ut som om någon (-ting, i det är fallet) försökt sig på en kodinjiceringsattack som istället visas som text. Eller en slarvig copy-paste av fel innehåll…
Innehållet i tråden är ofarligt (men ser lite trist ut). Om det är någonting ni råkar ut för vid publicering rekommenderar jag dock en genomgående virus/malware-scanning.
-- erik
Ok konstigt.
Som tur är hade jag sparat min kommentar så har mailat texten till cragan så snart ska det inte behöva vara en kommentar med kod längre.