Problem med nya versionen av iFokus
Sedan nya versionen av iFokus togs i bruk häromdagen så kan jag inte längre bifoga bilder till mina inlägg. Jag får inte heller se samtliga foton i t ex bildtrådar, utan får upp ett meddelande av typ "sidan kan inte visas". Jag har testat att trycka på F5 vilket tidigare (efter ngn annan uppdatering…) ledde till att jag kunde se alla foton i bildtrådar, men nu fungerar inte det tricket heller längre… Tycker det blir fler och fler problem med iFokus varteftersom iFokus uppdateras, det känns inte särskilt användarvänligt… Hur hantera detta? Har rel. ny dator (Dell) med Windows8.
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
Vilken webbläsare använder du?
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Hade samma problem Har windows 8 och efter jag uppdaterat de till windows 8,1 så gick de att ladda upp bilder.
#2 Har precis lär mig använda win8 så att det fungerar bra, så jag är osäker på om jag verkligen vill uppdatera till win 8.1…
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
*4 Den är lite annorlunda med flikarna och så hamnar man direkt till skrivbordet. De gjorde jag inte innan. Utan hamnade bland mapparna när jag hade startat datorn. Annars så är den som innan tycker jag.
Just det här inlägget kan jag inte klicka på under Mina inlägg. Länken funkar inte, och enbart till denna.
6 Blir det en grå ruta över länken när du försöker gå in i tråden?
Ja, Hera. Men bara denna. Får gå runt när den poppar upp i Mina inlägg och surfa via Support länken högst upp.