* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettövrigt
Läst 775 ggr
[mommo 12]
1

Mina iFokus-sajter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag ville ta globetrottern-medaljen här på iFokus. Men när jag fick den så kunde jag inte ta bort dom sajterna som jag hade. Jag vill bara ha kvar Gecko, *SUPPORT*, Kameleonter, Reptiler, Återbruk och utekatter.

[mommo 12]
1

Här är en till bild, hoppas jag i alla fall.

Fridaaaa
0

Håll muspekaren på den sajt du vill ha bort och klicka på "gå ur" 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Tessan01
0

om du för muspekaren på någon site så borde det komma fram med rött Gå ur. Tryck där ^^

hoppas detta hjälper 😉

Mvh. Tessan

[mommo 12]
1

Det har jag försökt med men jag ska testa igen.

Marinas Mix
1

Annars kan du gå in på inställningar och sedan kolla i vänsterspalten, där kan du bocka av de sajter du inte vill ha kvar i listan

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

[mommo 12]
1

Okej, här är en bild, och bli inte arga om den inte kommer.

[mommo 12]
2

Okej, nu har jag kladdat lite, men det var svårt att skriva.😴 Det ni undrar kommer här: amigurumi (tror jag det stavas…) var en bra sajt. Gå med i den vettja, Här kommer bilden: (hoppas jag, och det är inte en sur gubbe efter "Här kommer bilden-grejsen.)

Fridaaaa
2

#7 Vad vill du ha sagt med bilden mer än att du tycker att man ska gå med i den gruppen?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

kattöga
0

Jag tycker det kan vara lite missvisande att det står "markera kryssrutan" om du vill ta bort någon av sajterna. Man kan läsa det som att rutan ska vara förbockad.  Det borde kanske stå "klicka i den förbockade rutan"/"avbocka rutan" vid den sajt som du inte vill ha som favorit.. eller nåt sånt. 

(Kan det också vara orsaken till TS fråga?)

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Niklas
0

#9: Fast rutan ska ju vara förbockad bara om du vill ta bort sajten som favorit. I exemplet ovan kommer bland annat Agility tas bort från favoriter.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

annia1
0

Niklas nu vet jag inte om jag läser ditt fel. Gå in på dina favorisajter så ser du att de är förbockade. Du får ta bort bocken sen spara för att de ska tas bort. Så är det då för mig. Så var det även förut. Så i bilden ovan så ligger agility kvar.

.

kattöga
0

#10 Jag läser som Annia i #11 :) (Jag har inte provat så jag vet inte hur man ska tolka texten, vill ju inte gå ur nån av forumen jag är medlem i just nu.) Men det är antagligen så som du skriver i #10.

Oavsett, det har ju redan nu blivit tydligt att informationen kan tolkas olika 😉 och en tydligare text kanske vore på sin plats? så tänker jag… :)

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Niklas
2

Ni har rätt och jag fel. Jag tror det har blivit fel i kommunikationen hos oss. Texten borde helt klart ändras.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

kattöga
2

👍 Huvudsaken att det blir rätt. Och lättförståeligt! 😉

Meeow! 

[mommo 12]
0

#8 inget men jag är inget får virkning och hade aldrig varit inne där, så jag tyckte det var roligt att se alla bilderna. Dom var så coola.