Mina inlägg
Varför inte ta bort "Mina inlägg" som finns till höger på sidan eftersom den inte fungerar?
Gör "Nya inlägg" längre. Man ser 2 inlägg man vill läsa, men hinner bara med 1 för det har tillkommit 2 nya.
Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!
På vilket sätt fungerar inte "mina inlägg" för dig?
Den fungerar perfekt för mig, men jag tycker namnet "Mina Inlägg" är missvisande.
Uppdaterade trådar eller Uppdaterade inlägg hade varit ett bättre namn.
be inte om hjälp om du inte vill ha den
Här fungerar det perfekt också.
/Maria
Pialinn jag är osäker på vad du ser när du tittar till höger på nya inlägg. Det är 4 rubriker där. Om du bara ser 2 så är det nåt knas.
Likaså som leon frågar vad är det för problem med mina inlägg.
Vad använder du när du surfar, är det mobil, surfplatta eller dator. Om du surfar via mobil eller platta vad har du för märke. Och oavsett vad du surfar med vilken webbläsare använder du.
.
Brukar funka med att använda bakåtknappen i webbläsaren, om man missar ett av inläggen i nya inläggs-listan
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Alla "Mina inlägg" är från 2013 eller så. De nya finns inte alls med!
#3 Det finns 4 inlägg, och läser jag inlägg 3 och ville läsa det sista 4:e, har det kommit 2 nya inlägg under tiden, då har inlägg 3+4 försvunnit.
#4 Efter lite funderande kom jag på vad "bakåtknappen i webbläsaren" är för nåt. Är helt självlärd när det gäller datorn.
Pialinn då är det nåt fel på "mina inlägg" för där ska de som fått ny kommentar dyka upp.
.

Det börjar bli bättre nu, men nya inlägg.
Hör av mej igen om det blir knas.