Guldmynt.
Det händer om man tar ett mynt, backar tillbaka till sidan där myntet fanns och tar det igen.
Jag tror det är en tidsbegränsning mellan mynten man får ta.
be inte om hjälp om du inte vill ha den
Det bara är så ibland, ingen bugg eller konstigt.
/Christine
Det är ju för att man inte ska kunna ta samma mynt 2 gånger.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
det var väl underförstått i mitt inlägg?
#5 Jag tänkte mitt svar till #3 alltså varför det inte "bara är så" men det framgick ju inte - fel av mig.
#6 #5 - Fast det har hänt mig några gånger att det blivit så och jag går i stort sett aldrig tillbaka till en sida. Det händer ju, men väldigt sällan jag använder bakåtknappen.
/Christine
Har hänt mig med
? VAR hittar ni guldmynten alls, jag har inte sett ett enda (nytt) sedan ..ny-ordningen..??
(och jag kan inte alls lägga in bilder ! 🤔
penke
#9 Guldmyntet kommer till höger - under "alla ifokussajter". Jag har reklamfrit så jag vet inte om det ev. ligger någon reklam där.
Betr. uppladdning av bilder så har jag läst i andra trådar att man måste vänta lite tills bilden laddats upp. Om det inte fungerar tycker jag du ska göra en separat tråd om det.
aha.. "samma" som tidigare,
Då fanns iofs den ibland tomma ramen..
jag får ha tålamod att se något 🙂
Tack.
efter att ha uppdaterat till w11 fungerar det att lägga in bilder ! 😛
penke
Tror det står i rutan då man plockar Guldmynt att man får vänta fem minuter innan man plockar nästa. 🙂
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Visst står det precis som #13 skriver att man måste vänta fem minuter innan man kan ta nästa Guldmynt.
Bästa hälsningar,
Bertil
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
17 Man kan inte ge mynt till någon annan.
18 Det är där man kan ge Insider. Skicka själva mynten går inte.
Ah my bad, missuppfattade frågan.
Jag har inte hittat ett enda Guldmynt sen uppdateringen. Vet själv att det inte är jag som varit "blind" och missat dem utan det har inte funnits ett enda. Har det hänt någon annan? Förlåt för att jag lånar tråden men tyckte det passade lite :P
21 Du vet alltså var dom dyker upp?
Det passar tycker jag #21 :)
Ja, via print screens andra tagit sen uppdateringen. Jag kollar alltid till höger om tråden hela vägen ner, men har inte hittat ett enda sen uppdateringen.
Jag tog precis ett Guldmynt och så plingade det till och plötsligt såg jag att du har skrivit sofisen. Men jag tror inte heller att du är "myntblind". Det var då konstigt.
24 kollar du efter varje klick?
Vilken webbläsare har du? Dator, mobil eller surfplatta?
Dom kommer mellan första o andra annonsen. Lite bökigt att behöva scrolla för att kolla hela tiden om man är medlem på flera sajter.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
#26 japp, varje gång :P just för att se om det kommer några, vilket det inte gör. Jag använder google chrome på både ipaden och datorn. på telefonen växlar jag mellan safari och chrome men där är jag inte inne på iFokus ofta alls. nu för tiden använder jag mest datorn.
Har samma problem som Sofisen, har inte heller sett ett enda mynt, trots att jag vet vart jag ska kolla /: