Fel märkt grupp ?
Hej
Har försökt mail, men inte fått svar.
Jag undrar över Hoya iFokus. Det går inte att söka efter gruppen, då den heter Developement iFokus ? Fast den egentligen ska heta Hoya iFokus ? Vad är fel ? Trist när folk försöker hitta en bra forumsida, men inte kan hitta den då det är något galet🙂
Sidan står alltså som Hoya under mina ifokus-sakter til höger, men den finns inte med när man kollat alla ifokussajter och det går heller inte att söka efter sidan. Vad är galet ?
Development betyder utveckling och har inte direkt med blommor att göra😉 och det borde vara en header i form av hoyablommor istället för "datasiffror".
Det gäller alltså detta iFokus förum: http://hoya.ifokus.se/discussions/5333564fce12c4090b000264-hota-retusa-sticklingar-kopes-eller-bytes?readstate=false
Då ligger den på säekrligen på is dvs de har släckt ned den för allmän skådan då aktivt sköter den.
Sidan heter fortfarande samma. Development är bara en tillfällig header, som flera sidor har. Sajtnamnen är oförändrade.
Sidan är väldigt inaktiv, därför står den inte i listan.
Aha okej - då vet jag🙂
Synd att den inte finns med i listan, för det skulle kanske göra att den lättare kommer igång igen.
Borde den inte finnas under vilande sajter?
/Maria
Sajten saknar värd. Då lyfts sajten ut.
Aha. Då fattar jag.
/Maria
Okej - då jag är väldigt intresserad av hoyor (nybörjare) så kanske jag skulle fundera på om jag vill vara värd då så den kommer igång igen🙂
#7 👍
Den tidigare värden bad att vi skulle lyfta bort sajten för flera år sen.

Antar att samma gäller för barf.ifokus då?
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
12 Den ligger i sajtlistan.