* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettövrigt
Läst 938 ggr
[Ztevo]
0

Förköpt mig på insider

Tydligen råkade jag trycka tre stycken Insider, till mig..

Kommer de två övriga att försvinna i tomma intet, eller har jag tre månader med Insider?

[Ztevo]
0

Men om man nu köpt Insider, borde man väl kunna redigera som det luras att man kan!?

Jäla xpqx#@¥€…😇

[Ztevo]
0

(det går inte att få stora bokstäver…)

annia1
1

Ztevo om du köpt tre Insider så har du för tre månader.

Vart har du läst nånstans om att det i Insider ska finnas nåt om redigering för det gör det inte. Alla kan redigera sina inlägg under en timme. Håll musen i skrivrutan så nere till höger så dyker hantera länken upp. 

Om du använder mobil och då mobilversionen så är det möjligt att den länken inte finns, men det ska jag inte säga säkert för jag använder inte mobilen när jag är på nätet. Om du använder mobil och är inne på fullversionen så kan det vara så att du måste välja skrivbordsvy i webbläsaren för att hantera länken ska komma fram.

Och varför du inte får stora bokstäver i inlägg 2 när du fått det i de ovan vet jag inte.

.

[Ztevo]
0

Jag har skrivit eftertexten i STORA och feta bokstäver.. för att den ska synas bättre.. 🤔

[Ztevo]
0

Och jag har ändrat och sparat, men inget händer.

Karmatarerskanise
0

Eftertexten? Menar du signaturen?

[Ztevo]
0

Ja! Signaturen.

annia1
1

Du har ju stor bokstav i den nu så varför du inte kan få hela i stora vet jag inte.

När det gäller feta bokstäver. Jag själv gör så att jag markerar de ord jag vill ha feta och sen trycker på B.

.

[Ztevo]
0

Det går tydligen inte att ändra signaturen.

Karmatarerskanise
0

Jag kunde ändra i min.

Texten är alltså stor och fet innan du försöker spara det?

[Ztevo]
0

#10 Ja!

Jag tryckte precis nu ytterligare en gång på spara, men..

[Ztevo]
0

Jag kan tillägga att när jag skickat presenter från shopen, har det kommit fram fler än en present.

Kanske jag som sjabblar?

annia1
0

Ztevo använder du mobil. För mig låter det så och att du trycker endera för hårt, för länge eller för lätt. Så prova ändra hur du trycker på knapparna.

.

[Ztevo]
0

Ok! Tack #13!