Ny inställning för kontrast
Nu går det att välja lågkontrastläge på iFokus. Se bifogad bild.
Det händer inget då jag trycker på kontrast i Google Chrome. Jag testade med IE och där märks en skillnad.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Vilken version av Google Chrome har du? Jag använder 36.0.1985.143 och där fungerar det.
Jag har Version 37.0.2062.103 m
Mycket bra knapp - hjälper ögonen bra mot det skarpa ljuset 👍
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Tack för den! ❤️
Ha! Vad bra! 🌺
(Funkar i min Chrome)
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Teckenstorleken som är vid kontrasten fungerar hos mig men inte kontrasten. Det är inte hela världen för jag har vant mig vid det vita och gillar det.

Jippie! Nu upptäckte jag teckenstorleken också! ☺️
Så bra!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Vad bra!
Första gången jag testade tyckte jag inte att något hände, men sen såg jag när jag klickade en gång till. Vartannat klick blir helvit bakgrund, vartannat klick ger en liten mörkare ton på bakgrunden. Så det är två lägen.
Tack!
Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott! / Catta-Y
Meeow!
På min dator så ser man väldigt liten om någon skillnad alls. Men när jag nu låna en bekants iPad så blir bakgrunden grå. (Använder chrome på båda) Dock blir inte högerspalten grå på iPaden.
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Så fiffigt. Tack.
/Maria

Något verkar kodsnickarna ha gjort, för nu funkar knappen för mig.
Funkar för mig också nu i Chrome.
Jag märker ingen skillnad. Vanlig dator och Chrome
Jag märker lite skillnad via datorn med Google chrome 🙂 Men ingen större skillnad.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Mycket bra knapp! Funkar väldigt bra för mig som vill ha det så ljust som möjligt.