* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettövrigt
Läst 1047 ggr
kattöga
1

Detta är en annons. Klicka här.....

Startade datorn (PC) och öppnade Chrome. Har ett par ifokussidor i bokmärkesfältet. Klickade på en av dom. Och fick upp en tom sida med svart bakgrund (som jag har i Chrome normalt) och högst upp i högra hörnet stod det: "Detta är en annons. Klicka här för att komma till iFokus." Jag blev så paff så jag tänkte inte på att ta en skärmdump. 

Är det nåt fel på min dator eller va kan det ha varit? Dålig uppladdning?

Hadde inte loggat in ännu. Jag hoppas det inte är nåt skräp iaf……….

PS: Jag klickade inte där….

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

AmandaJE
0

Jag har också fått så i några dagar nu 🤔 Tror det var något med kommunvalet.

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Emo
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så ser det ut:

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Emo
5
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eländet täcker hela sidan. När jag möts av sådant väljer jag en annan sida i stället för detta:

kattöga
4

Jag har adblock just nu (tillfällig dator) och antagligen syntes inte själva annonsen…….. Men det verkar ju inte vara särskilt kul om annonserna ska täcka hela webbläsaren!! Är det verkligen tänkt så med en del annonser här på iFokus?

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Karmatarerskanise
1

Nej det är inte meningen att annonsen tar upp en hel sida. Felet är rapporterat.

annia1
1

Det är troligen en köpt kampanj. Så den ska troligen visas ett antal gånger på en vecka. Annars så ligger den som den stora bannern. 

Finns även en annons med fredrik reinfeldt som dyker upp så där stor. Den annonsen försvinner dock av sig självt efter några sekunder. Möjligt att det finns kryss på den, men den var så stor så såg inte hela.

Med tanke på att det är val på söndag så försvinner de sannolikt efteråt då båda är kopplade till valet.

.

kattöga
0

Men dom har nog inte köpt en helsides-kampanj antar jag…….. Bra att det är "rapporterat"! Det var vad jag trodde att jag gjorde också…….. 😉

Meeow! 

Karmatarerskanise
0

#7 Du rapporterade mycket riktigt till oss på supporten. Sedan rapporterar vi vidare till den som kan ordna problemet :)

annia1
0

kattöga dom har sannolikt köpt en annons som ska visas som den stora bannern och även köpt att den ska visas som popup (som är i den storleken) några gånger. Så just denna annons tror jag inte är fel.

.

ariama
12

Vad den är är så är den över gränsen för vad jag vill mötas av när jag går in på en sajt! 😡 Jag blir bara sur och irriterad av att mötas av en sådan där tvångsreklam!!  *tummen ner*

Vad jag än klickar på, när, var hur, så blir hela skärmen fylld av "det där", som jag vägrar titta på.  Blir bara surare och surare.

Emo
0

Nyss hände det mig här på *SUPPORT*

Det går nog fortast att uppdatera sidan för att bli av med sk**en.

Catwoman
2

Sånt får jag ibland när jag går in på en av dagstidningarna också. Det är bara klicka så är man där man vill vara

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

marta01
0

jag tror det försvinner efter valet idag för att det värkar kopplat dit. Men visst är det irriterande.

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

Maria
0

#12 Jag håller med. Ett klick med pekfingret så är saken fixad😉

/Maria